וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי ישלם על השופינג של הנסיכה?

טלי גולדשטין

14.6.2009 / 15:23

סופ"ש עמוס עבר על אשת שר הפנים הסעודי, הנסיכה מאהה אל-סודרי. היא הוציאה מיליוני יורו במסע קניות פרוע בפריז וסירבה לשלם

נסיכה סעודית צברה חוב בסך מיליוני יורו לאחר שערכה מסע קניות ברחבי פריז. הנסיכה הסכימה לשלם, בסופו של דבר, 125 אלף דולר בלבד וגם זאת רק לאחר שפקידי בית המשפט הגיעו לבית המלון שלה.

חנות הבגדים היוקרתית "קי לארגו" הגישה תביעה השבוע נגד מאהה אל-סודרי, אשתו של שר הפנים הסעודי הנסיך נאייף בן עבדול עזיז, לגבי החשבון שלא שולם. פקידי בית המשפט הגיעו ביום שישי לבית המלון היוקרתי "ז'ורז' החמישי", הנמצא בבעלות הנסיך אלוואליד בן אטלאל, אחיינה של סודרי, לאחר שבית המשפט אישר את עיקול חפציה של הנסיכה. "הקונסול של ערב הסעודית בפריז נקרא במיוחד להיות נוכח", נמסר על ידי עורכי הדין של החנות.

התקשורת הצרפתית דיווחה כי הנסיכה התחבאה בחדר המלון שלה בעוד צוות עוזריה התעמת עם פקידי בית המשפט. לאחר דיונים שארכו שלוש שעות, עוזרי הנסיכה העניקו לחנות המחאה על סך 125 אלף דולר.

עם זאת, לפי הדיווחים, הנסיכה הותירה מאחור חשבונות לא משולמים בחנויות יוקרה שונות ברחבי פריז, כולל חשבון אחד בסך 10 מיליון יורו במלון "קרילון". חנות התכשיטים "שומה" נקטה, אף היא, בהליכים משפטיים נגד הנסיכה בטענה כי היא חייבת לחנות מעל 600 אלף יורו. מנהל חנות לבני הנשים "או קפריס דה לילי" אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית כי חשבון הנסיכה בבית העסק הגיע ל-70 אלף יורו. הוא עדיין ממתין לתשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully