וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה מחכה לנו הערב בבר אילן?

רועי כ"ץ

14.6.2009 / 12:08

מהנאום ההיסטורי בעצרת האו"ם (1984), דרך השבעת הממשלה ב-1996, עד להשבעת הממשלה ב-2009. כל נאומי נתניהו

עצרת האו"ם

(17/10/1984) "כולנו כאן חייבים להחליט לאיזה צד אנו שייכים. אנו יכולים להמשיך לגלות סובלנות מול ניסיונות להפוך מוסד זה לפארודיה של עצמו. אפשר לתת לו להדרדר עד שידמה ל'פרלמנטים' המגוחכים המתכנסים בכובד ראש בדמשק, טריפולי וטהרן, ושנציגיהם - באופן לא מפתיע - הם הרוח החיה מאחורי ניסיון הגירוש שאירע כאן היום" (נתניהו על הניסיון לשלול מישראל את חברותה בארגון האומות המאוחדות)

השבעת הממשלה 1

(18/061996) "אנחנו מתנגדים להגדרת האיסלם כאויב החדש של ישראל והמערב אחרי התמוטטות ברית המועצות. להידברות הפוליטית בין ישראל למדינות האזור אנחנו חייבים להוסיף הידברות בין היהדות לאיסלם. אנחנו מושיטים יד של שלום לא רק למדינות ערב השכנות אלא גם למדינות איסלמיות. אין לנו סכסוך עם האיסלם.יש לנו מאבק עם כוחות מיליטנטיים, המנצלים את
הפרשנות המעוותת שלהם לאיסלם כמכשיר של אלימות"

ועדת העורכים

(27/11/97) "בעיקר אני רוצה לומר, שאינני רואה בחתימה על הסדר קבע סוף פסוק. בסופו של דבר, חיים בין עמים אינם נקבעים על ידי הסכמים. אני מקווה שהחיים בינינו ובין הפלסטינים אכן יובילו להתקרבות ולאחווה. העם הפלסטיני הוא עם רווי סבל, תסכול ויאוש. עלינו להבין את הסבל הזה ולנסות למצוא לו מזור. חובה עלינו ועל העולם הנאור למצוא דרך לעזור לפלסטינים"

מרכז הליכוד

(22/07/2001) "אמרו לנו שאם רק נשלים את ההסכם עם הפלסטינים ייפתחו ארובות שמיים, מן ירד ארצה ויכסה את כולנו, ערבים ויהודים כאחד, וכל הבעיות שלנו ייפתרו. בכלכלה, בחברה, בחינוך. היום כבר ברור לכולם, אולי צריך להגיד כמעט לכולם, מימין ומשמאל, שלא כך יפתרו הדברים"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

קבלת פנים לנשיא בוש

(14/05/2008) "אדוני הנשיא, הקשר בין עם ישראל לעם האמריקני נמשך מאות בשנים, קשר של אידיאלים וערכים, של רוח ואמונה. על כן טבעי הדבר שמאז הקמת מדינת ישראל עמדה ארה"ב לצידנו פעמים רבות, וסייעה בחיזוקה ובשגשוגה של ישראל. על כך, אדוני הנשיא, אומרים היום כל אזרחי ישראל לך ולעמך - תודה!"

ישיבת הכנסת לציון רצח רבין

(10/11/2008) "לא ניתן לאיש להרים יד על חייל או שוטר. לא נאפשר התרסה פרועה ואלימה כלפי אוכפי החוק. מעל לכל, נחזק את אבן היסוד של כל חברה - האיסור המוחלט על רצח. אסור לרצוח אף אדם, לא כל שכן שליח ציבור וראש ממשלה. רוצחו של יצחק רבין עבר על איסור זה, הנורא מכל. הוא רצח בדם קר אדם"

השבעת הממשלה 2

(31/03/09) "בשני העשורים האחרונים, שישה ראשי ממשלה בישראל לא הצליחו להגיע להסדר של שלום, ולא באשמתם. אני אומר למנהיגי הרשות הפלסטינית: אם אתם באמת רוצים שלום, אפשר להשיג שלום. הממשלה בראשותי תפעל להשיג שלום בשלושה מסלולים מקבילים: הכלכלי, הבטחוני והמדיני. אנו שואפים לסייע בפיתוח מואץ של הכלכלה הפלסטינית והקשרים הכלכליים בינה לבין ישראל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully