וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נא להכיר: הכוכב הנולד של הערבים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

14.6.2009 / 14:08

הוא אוהב את סלין דיון והוא מת על "שר הטבעות" - הכירו את עבד אל-עזיז עבד א-רחמן שניצח בתכנית "כוכב נולד" של העולם הערבי

עבד אל-עזיז עבד א-רחמן מערב הסעודית הוא הכוכב הנולד של העולם הערבי. לאחר תחרות ארוכה וקשה מול מועמדים נוספים ממדינות נוספות בעולם הערבי, גרף עבד א-רחמן את כל הקופה כשזכה ב-50.3% מסך קולות הצופים בתוכנית הפופולרית. עבד א-רחמן הוא הסעודי השני הזוכה בתכנית "סטאר אקדמי" לאחר שבעונה השנייה של התכנית זכה הישאם עבד אל-חמיד.

עבד א-רחמן, 26, העפיל לתכנית הגמר ביחד עם מישל קזי הלבנוני, איברהים דשתי הכוויתי ובסמה בוסיל המרוקאית. כל הזמרים הפליאו בשירתם אולם הקרב המרכזי ניטש בין עבד א-רחמן לבין בסמה ממרוקו שלבשה שמלה שחורה ארוכה וקצרה תשבוחות על שירתה. אלא שהתוצאות הוכיחו שהעולם הערבי תומך בעבד א-רחמן: הוא גרף יותר ממחצית הקולות, בסמה השיגה 26%, איברהים – 19% ומישל הסתפק ב-4% בלבד.

ברגע ההכרזה על עבד א-רחמן כמנצח הגדול של העונה השישית של "סטאר אקדמי", הוא התרגש כל כך עד שהחל לדלוף לו דם מהאף. הדימום לא הופסק למרות מאמצי הצוות הרפואי לטפל בו בשידור חי על הבמה, אך דבר לא פגם בשמחתו האדירה ובשמחת בני משפחתו ומעריציו הרבים. למי שתוהה, עבד א-רחמן עצמו חובב ספורט ונגינה על עוד, הסרט האהוב עליו הוא "שר הטבעות", הזמרת האהובה עליו היא סלין דיון, השחקן – בראד פיט וחלומו הגדול הוא להפוך – איך לא – לזמר מפורסם בעולם.

התכנית "סטאר אקדמי", הגרסה הערבית של "כוכב נולד", היא אחת התכנית האהובות והנצפות ביותר בקרב העולם הערבי. מדי שנה מנסים את מזלם מאות אלפי צעירים ערבים להתקבל לתכנית אך בסופו של דבר מעפילים עשרים מתחרים בלבד מכל מדינות העולם הערבי לנבחרת התכנית. מיליונים ברחבי העולם הערבי צופים בה באדיקות והזמרים היוצאים ממנה הופכים לכוכבים נערצים.

  • עוד באותו נושא:
  • כוכב נולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully