וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו טופז פונה לבי"ח, יואשם בחבלה חמורה

איילה חננאל ונעמה טלמור

14.6.2009 / 9:55

הפרקליטות הגישה לבית המשפט הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום נגד הבדרן. הלילה הוא אושפז בשל כאבים בחזה

הפרקליטות הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע בעניינו של הבדרן דודו טופז ומעורבים נוספים בחשדות בתקיפת אנשי תקשורת. הצהרת התובע כוללת סעיף של גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות. משמעות הדבר היא שכתב האישום נגד טופז ונגד המעורבים הנוספים שעצורים בפרשה, יוגש לבית המשפט בתוך חמישה ימים. הצהרת התובע מתייחסת לתקיפות של אבי ניר, בועז בן ציון, שירה מרגלית ולתכנון התקיפה של עורך עיתון "ישראל היום", עמוס רגב.

בהצהרת התובע שהגיש עורך הדין רפי לוי מפרקליטות מחוז תל אביב צוין כי טופז חשוד כי הזמין את תקיפותיהם של שירה מרגלית, אבי ניר ובועז בן ציון. לגבי דניאל זנקו צוין כי הוא חשוד בתיווך בין טופז לבין תוקפיהם של בן ציון והמשנה למנכ"ל רשת שירה מרגלית. עוד נכתב בהצהרת התובע כי סולימן חיאדרה ואיימן זבידאת חשודים בתקיפת מרגלית. עורך הדין לוי ציין בהצהרת התובע, כי "לאחר עיון בחומר החקירה, יש מקום להגיש כתב אישום נגד המשיבים בעבירות של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ובעבירות נוספות ולבקש את מעצרם עד תום ההליכים".

בנוסף להצהרת התובע, התבקש בית המשפט להאריך את מעצרם של הארבעה בחמישה ימים נוספים במהלכם יוגשו כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. הדיון בנוגע להארכת מעצרו של טופז אמור להתקיים היום, אך עדיין לא ידוע אם הדיון יתקיים.

טופז שפונה הלילה לבית החולים וולפסון לאחר שהתלונן על כאבים בחזה, יישאר להשגחה. הוא הגיע לבית החולים בליווי סוהרים של שירות בתי הסוהר, ועבר סדרה של בדיקות רפואיות. מבית החולים נמסר כי מצבו טוב, וכי הוא ישוחרר בחזרה לתא המעצר באבו כביר ככל הנראה עד מחר.

זוהי הפעם השנייה שטופז מפונה לבית חולים מאז נעצר. לפני כעשרה ימים ניסה טופז להתאבד בתאו באבו כביר. טופז נמצא על ידי סוהר שערך ביקורת שגרתית בתאו כשהכרתו מטושטשת, ולצידו ארבעה מזרקי אינסולין. בשרות בתי הסוהר מציינים שטופז ניסה להתאבד על ידי הזרקת האינסולין במטרה להוריד את כמות הסוכר בדמו לרמה מסוכנת. מצבו של טופז החל להידרדר, אך ערנות ותגובה מהירה של הסוהרים לא אפשרה לו פגיעה עצמית ממשית.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully