וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פינוי הלופטים בת"א ירחיב את אזורי הפשע"

איילה חננאל

13.6.2009 / 23:36

במכתב שהעבירו בעלי הלופטים בת"א לניצב שחר איילון, במחאה על כוונת העירייה לפנותם, נטען כי החללים הריקים יתמלאו עבריינים

בעלי הלופטים בתל אביבי ממשיכים במאבקם מול העירייה. עיריית תל אביב החלה בהליך פינוי דיירי הלופטים בעיר, בטענה כי הם "עברייני" בנייה. הלופטים המיועדים לפינוי נמצאים בשכונת מונטפיורי, שכונת נחלת יצחק, רחוב שוקן, בן אביגדור, רחוב סלמה, רחוב אילת, מתחם רחוב החשמל וחלקים נרחבים משכונת פלורנטין.

במכתב שהעבירה אתמול עמותת דיירי ובעלי הלופטים בתל אביב למפקד מחוז תל אביב במשטרה ניצב שחר איילון, הסבירו בעלי ודיירי הלופטים כי מדיניות עיריית תל אביב לפינוי הלופטים תרחיב את אזורי הפשע ואף צרפו מפה של אזורי הפשע העתידיים. "בלית ברירה נאלצים בעלי ודיירי הלופטים לצאת במאבק על זכותם לגור בעיר תל אביב. העירייה אינה מוכנה להידבר עם דיירי הלופטים, היועץ המשפטי של העירייה מסרב להיפגש עימם, בתגובותיה מצהירה העירייה כי תבחן כל מקרה לגופו אך ממאנת לפרסם הקריטריונים הדרושים לכך". הם מוסיפים, "לאחרונה פרסמה עיריית תל אביב את מסקנות הוועדה לדיור בר השגה שדנה שנתיים בפתרונות דיור לצעירים והגיעה למסקנה כי יש לאפשר דיור בר השגה במחיר 2,700 ¤ לחודש, אולם כנראה שדרושות לעירייה שנתיים נוספות כדי למצוא את האזורים או את הדירות כשבמקביל הם מפנים במרץ בעלי לופטים".

בנוסף טוענים בעלי הלופטים כי הליך הפינוי בו החלה העירייה יוצר וואקום בחללים שהוכשרו למגורים, אשר יתמלא בעברייני מין, נרקומנים ומוקדי הימורים, בעלי אותם נכסים שפונו דורשים ממשטרת ישראל וניצב שחר איילון אישית כי לא יאפשרו הוספת חטא על פשע ויגבירו את הסיורים והאבטחה באזור הדירות שפונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully