וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההערכות: רה"מ יקרא לחידוש המו"מ

פנחס וולף

14.6.2009 / 3:50

לקראת הנאום המדיני שיישא היום רה"מ בבר אילן גוברת ההערכה כי "נתניהו יקרא לחידוש מיידי של המו"מ". אמש הוא הציג לפרס את עיקרי נאומו

עיני העולם כולו יהיו נשואות הערב (ראשון) לאוניברסיטת בר אילן בשעה שראש הממשלה יישא נאום שבו יפרוש את חזונו המדיני. לפי ההערכות, נתניהו לא יכריז כי הוא מקבל את עקרון שתי המדינות לשני העמים, אך יקרא לפלסטינים להתחיל באופן מיידי במו"מ ללא תנאים מוקדמים. לקראת נאומו המדיני, נועד אמש נתניהו עם נשיא המדינה שמעון פרס. נתניהו הציג לפרס את עיקרי נאומו והתייעץ עמו על תוכן הנאום.

ח"כ אופיר אקוניס (ליכוד) אמר אתמול במהלך שבתרבות בגבעתיים: "אני מעריך שבנאומו מחר נתניהו יקרא לפלסטינים לחדש בהקדם, בכל מקום וללא תנאים מוקדמים את המו"מ". אקוניס ציין כי "מדינה פלסטינית עצמאית עלולה להפוך במהרה לחמאסטן תחת השפעה אירנית והיא תהווה סכנה ממשית למיליוני ישראלים שיהיו חשופים לירי טילים מיהודה ושומרון".

יו"ר סיעת רע"ם-תע"ל אחמד טיבי אמר לקראת נאומו של ראש הממשלה היום כי הוא מעריך "שנאומו של נתניהו מחר יהיה מניפולציה של מילים וניסוחים, שלא יוביל לשינוי מהותי במדיניות".

השר לענייני מיעוטים, אבישי ברוורמן (עבודה) אמר בהתייחסו לנאום הצפוי של ראש הממשלה כי המליץ בפניו 'לחבק' את אובמה, להצהיר על קבלת התכנית של שתי מדינות לשני עמים ובמקביל לדרוש מהפלסטינים, לקיים את חלקם בהסכמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully