וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת שליט מסרה לג'ימי קרטר מכתב לגלעד

אורי טננבוים וניר יהב

12.6.2009 / 14:25

אביו של החייל החטוף נפגש בירושלים עם נשיא ארה"ב לשעבר, שהבטיח לנסות להעביר את המכתב במהלך ביקורו בעזה. נועם שליט לוואלה! חדשות: "מקווה שיגיע מכתב בחזרה"

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, נפגש בצהריים (שישי) עם נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ימי קרטר, והפקיד בידיו מכתב ממנו ומרעייתו אביבה לגלעד. קרטר, שמבקר בישראל וצפוי להמשיך לרצועת עזה, הבטיח לנסות להעביר את המכתב לחייל החטוף.

"אני מקווה שזה יעזור ושאפילו יגיע מכתב בחזרה", אמר נועם שליט לוואלה! חדשות לאחר הפגישה שנערכה בבית מלון בירושלים. אביו של החייל החטוף סיפר כי קרטר הגיע לישראל מביקור בדמשק, בירת סוריה, שם נועד עם הנשיא בשאר אסד והנהגת חמאס והעלה את עניינו של גלעד. בביקורו הקודם באזור הביא עמו קרטר מכתב מהחייל החטוף לבני משפחתו.

בתוך כך, ראש המודיעין המצרי עומאר סלימאן אמר אתמול לראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל בפגישתם בקהיר כי ישראל מוכנה לשחרר 650 אסירים פלסטינים, ביניהם אנשי פתח וחברי מועצה מחוקקת, אך הבהיר כי "אין כל משא ומתן חדש בנושא זה". לפי דיווח עיתון כוויתי, סלימאן דרש ממשעל "לקרוא את המציאות היטב", משום שלטענתו, מלבד הקלף של שליט, אין לחמאס דבר, והפופולאריות שלו ברצועת עזה צונחת בעקבות מבצע "עופרת יצוקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully