וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בסיוע לטופז: "ברחתי כי פחדתי ממנו"

איילה חננאל

12.6.2009 / 10:34

אופיר סספורטס חשוד כי תיווך בין טופז לתוקפיו של מנכ"ל קשת אבי ניר. "פחדתי בגלל קשר שניהלתי עם האקסית של טופז"

נעם כהן

(צילום: נועם כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרו של אופיר סספורטס, בן 35 מחדרה, החשוד כי תיווך בין דודו טופז לבין תוקפיו של מנכ"ל קשת אבי ניר ולקח חלק בתכנון התקיפות נגד צביקה הדר, אברי גלעד וארז טל. שמו של סספורטס נמסר למשטרה על ידי טופז עצמו ואמש הוא הסגיר עצמו למשטרה. בחקירתו טען סספורטס כי נמנע מלהסגיר את עצמו למשטרה מוקדם יותר, שכן הוא חשש מטופז. "פחדתי מטופז ואף ברחתי ואף עד אילת בגללו".

מגורמים המקורבים לחקירה נודע כי סספורטס, המוכר למשטרה בגין עבירות סמים, וטופז הכירו ונהיו חברים על רקע שימוש משותף בסמים. עם זאת, לאחר זמן מה הסתכסכו השניים על רקע מערכת יחסים רומנטית אשר החלה בין סספורטס לבת זוגתו האחרונה של טופז. לדברי סספרוטרס, זו הסיבה בגינה הוא פחד מטופז וברח מביתו לאילת, ולדבריו כלל לא ידע על היותו מבוקש בידי המשטרה.

בהחלטה להאריך את מעצרו של סספורטס, קבעה היום השופטת מרים גרינברג כי "מדובר באלימות בדרגה קשה, תכנון ותחכום, ולדברי החשוד עצמו הוא הרחיק עד אילת, כביכול מחשש מפני דודו טופז, אך טופז נתון זמן רב יחסית במעצר, ועל כן לא ברור על מה מתבסס חשש זה. יש בהתנהלותו של החשוד כדי להצביע על חשש להימלטות".

כבר זמן מה העריכו במשטרה שישנו חשוד נוסף המעורב בתכנון ובתקיפת אנשי התקשורת לבד משכנו של טופז, דניאל זנקו, שעצור כבר מספר שבועות. זנקו הודה כי היה מעורב בתקיפתם של רבים מהקורבנות אך הכחיש שהייתה לו מעורבות בתקיפת מנכ"ל קשת, אבי ניר. פרקליטו, עו"ד אלי כהן, טען כי "זנקו הכחיש שנטל חלק בתקיפת ניר". גם שני העצורים הנוספים בפרשה, איימן זבידאת וחידארה סלימאן, חשודים בתקיפתה של סמנכ"לית רשת, שירה מרגלית, ובתכנון מעשי התקיפה שלא יצאו אל הפועל, אך לא בתקיפת אבי ניר ואף לא בתקיפת סוכנו לשעבר של טופז, בועז בן ציון.

המפקח על החקירה קובי גטניו אמר אתמול כי "אם לא יהיו התפתחויות משמעותיות במהלכי החקירה במהלך סוף השבוע הזה, ביום ראשון הקרוב נגיש הצהרת תובע נגד טופז, זנקו ושני החשודים הנוספים". גורמים המקורבים לחקירה אמרו כי הם צופים שתוך שלושה ימים מהצהרת התובע יוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד טופז, זנקו ושני החשודים הנוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully