וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיר הלבנה-ורודה ערוכה למצעד הגאווה

11.6.2009 / 8:16

אלפי חברי הקהילה ההומו-לסבית, מחוזקים בתיירים וסטרייטים, נערכים למצעד ברחובות ת"א. בסיום המצעד ייערכו חמש חתונות חד-מיניות

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: בת גולן)

הקהילה ההומו-לסבית של תל אביב מוכנה למצעד הגאווה שיצא היום (שישי) לדרכו בשעות הצהריים, וצפוי להיות ססגוני במיוחד, שכן הוא ישתלב עם חגיגות המאה של העיר. המצעד המסורתי יחל היום בשעה 13:30 וייצא מגן מאיר לכיוון רחוב בוגרשוב דרך רחוב בן יהודה. אלפי החוגגים יצעדו לצד משאיות שעליהן יפזזו רקדנים ויסיימו את המצעד בשעה 15:30, במסיבה שתיערך בחוף גורדון עד כניסת השבת. בתום המצעד יתקיים טקס חתונה של חמישה זוגות חד-מיניים, שלושה זוגות נשים ושני זוגות גברים שאותו יערוך גל אוחובסקי. לזוגות שיינשאו תינתן תעודת זוגיות מארגון "משפחה חדשה".

"מצעד הגאווה אומץ לפני עשור בתל אביב-יפו כמו בערי עולם רבות", אמר ראש עיריית תל אביב רון חולדאי שברך את הקהילה הגאה לקראת האירוע. "היום המצעד מהווה מקור משיכה לתיירים שמצטרפים לעוד אלפי משתתפים, לאו דווקא חברי הקהילה, שבאים לחגוג במסיבה שמחה הצועדת בגאווה ברחבי העיר מדי שנה".

יניב ויצמן, חבר מועצת העיר ויועץ ראש העירייה לענייני הקהילה הגאה התייחס למעמדה המיוחד של הקהילה בתל אביב: "ערים רבות בעולם מקיימות מצעד גאווה, אבל תל אביב - יפו, העיר העברית הראשונה, היא היחידה שמקיימת חודש גאווה וזאת כחלק מחגיגות המאה לעיר. החודש משקף את גווניה הרבים של הקהילה ומציג את חוסנה והשפעתה על אופיה הייחודי של העיר".

לקראת המצעד ייסגרו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים: בוגרשוב , בן יהודה ובן גוריון ייסגרו לתנועה בין השעות 11:30-17:00 וייפתחו בהתאם להתקדמות התהלוכה. כל הרחובות המובילים לצירים אלו ייחסמו לתנועת כלי רכב. החל מהשעה 08:00 ייסגר רחוב טשרניחובסקי והחניה ברחוב תיאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully