וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המבצעים: אל על מייקרת את הטיסות

זוהר בלומנקרנץ

11.6.2009 / 15:10

בפעם השנייה בתוך כחודש, יתייקרו בשבוע הבא מחירי הטיסות ב-5%. בחברה טוענים: "ההתייקרות נובעת מהעליות במחיר הנפט"

אל על תייקר ב-18 ביוני את כרטיסיה ב-5%. בנוסף, בעקבות התייקרות הדלק, תייקר החברה ב-80 דולר נוספים את כרטיסי הטיסה הלוך ושוב ­באמצעות הגדלת תוספת הדלק. מדובר בהעלאה שנייה של תוספת הדלק בתוך כחודש בחברת התעופה הישראלית.

יקור מחירי הבסיס יבוצע באופן מדורג. הוא לא יחול על קווי החברה ללונדון, מרכז אמריקה ודרומה וכן וליעדי גרמניה - פרנקפורט, מינכן וברלין.

תוספת הדלק ליעדים קרובים, כמו קהיר, תתייקר ב-10 דולר לכיוון; ליעדים בינוניים ­כמו פאריס ולונדון­ ב-20 דולר לכיוון וליעדים רחוקים ­כמו לארה"ב, המזרח הרחוק ודרום אפריקה ­ ב-40 דולר לכיוון. תוספת הדלק שמלשמים חברי מועדון הנוסע המתמיד בעת מימוש כרטיס בונוס תעודכן ב5-25 דולר לכיוון.

תוספת הדלק תכביד על המחירים לחברי "מתמיד"

ראש אגף השיווק של אל על, עמית לבני, הסביר כי "עד לתקופה האחרונה, למרות העלייה הרציפה של במחיר הנפט הגולמי, שחצה השבוע את רף 70 הדולרים לחבית והוכפל מאז החורף, נמנעה אל על מלהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה. אל על כמו תעשיית התעופה העולמית כולה, נאלצת לפעול בהתאמה למגמת ההתייקרות ולתחזיות להמשך המגמה בחודשים הקרובים".

לדבריו, "תוספות הדלק שתשולמנה על ידי חברי המועדון בעת מימוש כרטיס בונוס הינן בשיעורים מתונים יותר משיעור העדכון של הכרטיסים הרגילים. זאת לאחר שאל על נמנה מלעדכן את תוספת הדלק המשולמת בכרטיסי בונוס מאז תחילת 2009 לאחר שהפחיתה אותם בשיעורים דרסטיים לאור הירידה שהיתה במחירי הדלק במהלך החורף. השבוע השיקה אל על הטבה לחברי המועדון, המאפשרת שדרוג בנקודות למחלקות היוקרה, כמעט מכל רמת מחיר במחלקת תיירים, למספר מושבים רב יותר".

לבני הוסיף כי אל על תמשיך להציע "מבצעים אטרקטיוויים", ותציע כבר מתחילת השבוע הבא חבילות מיוחדות - "קוויקי - במחיר מוטרף", למגוון להופעות מוסיקליות המתקיימות בקיץ ובסתיו, ובהן הופעה של מדונה במינכן ושל להקת קולדפליי בפסטיבל רוק בבריטניה. החבילות יכללו טיסה, לינה בבית מלון וכרטיס כניסה למופע.

בנוסף, תפתח אל על ביום ראשון הקרוב במבצע מיוחד לחברי מועדון הנוסע המתמיד, שבמסגרתו יוכלו לרכוש כרטיסי טיסה לתקופת הסתיו והחורף "במחירים סמליים", כהגדרתו, בעת רכישת זוג כרטיסי טיסה לקיץ. למבצע הוקצו, בשלב זה, 100 כרטיסים במחירים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully