וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזירה בעיר הגדולה

11.6.2009 / 12:25

חזירת בר נקלעה לידיהם של ילדים מתעללים בתל אביב, חולצה על ידי צער בעלי חיים ת"א, אך לא שרדה את הפציעות

לא ברור איך הגיעה חזירת בר קטנה לדרום תל אביב, אך לרוע המזל היא הגיעה לידיים הלא נכונות. בשבוע שעבר קיבלו במוקד בצער בעלי חיים תל אביב שיחת טלפון מאזרח שאמר כי ילדים מתעללים בחזירה. עובד האגודה הגיע למקום האירוע והזדעזע לראות חבורה של ילדים מתגודדת סביב גורת החזירים כאשר חלק רוצים לרגום אותה באבנים וחלק מנסים לגונן עליה. הנהג הצליח לחלץ את החזרזירה והעביר אותה לטיפול וטרינרי.

לאחר שאף אחד מהגורמים המטפלים בחיות בר לא רצה לקבל אותה מחשש לשפעת החזירים, נשארה החזרזירה באגודת צער בעלי חיים תל אביב, ולבסוף מתה. החזרזירה נשלחה לנתיחת גופה במכון הווטרינרי בבית דגן שם התברר כי היא מתה כתוצאה משטף דם במוח.

ד"ר ילנה אלגרבלי, וטרינרית האגודה שטיפלה בחזירה אמרה כי "החזירה הגיעה רזה ואנמית עם דלקת חריפה בעיניים ושריטה לאורך הפנים שכנראה נובעת מההתעללות מצד הילדים. היא קיבלה טיפול אנטיביוטי. כמו כן, היא הגיעה עם המון טפילים וקיבלה טיפול גם נגדם". באשר להימצאותה של חיית בר בשטח עירוני, אמר אלעד אבוהב, דובר האגודה: "אין לנו מושג איך היא הגיעה לתל אביב. זאת הפעם הראשונה שאני שומע על חזיר בר באזור זה. ייתכן שצדו אותה ושחררו אותה באזור. הבטוח הוא שמרגע שהיא שהגיעה לתל אביב היא הוכתה והושפלה באכזריות. עקב צמצום השטחים הפתוחים בישראל ישנם יותר מפגשים בין האדם לחיות בר. אגודת "צער בעלי חיים בישראל- תל אביב" מגנה ומתנגדת בחריפות לצייד בעלי חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully