וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס קליפורניה ההומופובית נושלה מהכתר

טלי גולדשטין

11.6.2009 / 9:20

פיטורי קארי פרז'י, שאמרה בתחרות כי היא מתנגדת לנישואים חד-מינייםן היו באישורו של מנהל התחרות דונלד טראמפ, שטען כי לא מילאה חובותיה

קארי פרז'ין, מלכת היופי של קליפורניה שהפסידה את הכתר בתחרות מיס USA עקב התנגדותה לנישואים חד-מיניים, פוטרה אמש (רביעי) מתפקידה בגין הפרת חוזה. פיטורי פרז'ין היו באישורו של איל ההון ומנהל התחרות דונלד טראמפ. לדברי טראמפ, פרזי'ן לא מילאה את חובותיה ולא הופיעה לכ-30 אירועים אליהם אמורה היתה להגיע על פי החוזה עליו היא חתומה. טראמפ הדגיש כי לפיטורי מלכת היופי אין קשר להשקפותיה החברתיות. "היא אחת הבחורות המתוקות ביותר שהכרתי" אמר.

לפי הדיווחים, פרז'ין היתה בהלם כששמעה על החדשות לגבי פיטוריה. לטענתה, הסיבה האמיתית העומדת מאחורי הפיטורים היא פוליטית: "הדיון הפוליטי עומד מאחורי ההחלטה. הם [מנהלי התחרות] לא הסכימו עם עמדתי לגבי נישואים חד-מיניים מהרגע הראשון ורצו לדחוק אותי החוצה. עכשיו הם הצליחו".

פרז'ין זכתה בסופו של דבר במקום השני בתחרות מיס ארה"ב ששודרה ב-19 באפריל, וטענה כי הפסידה את הכתר משום שדיברה בגנות נישואים חד-מיניים. במהלך הטקס, ששודר בשידור ישיר בטלוויזיה, מיס קליפורניה אמרה כי היא מאמינה ש"נישואים צריכים להיערך בין גבר לאישה", לאחר שנשאלה בנושא על ידי אחד השופטים. "זה עלה לי בכתר", אמרה פרז'ין לאחר התחרות.

עם זאת, המחלוקת לא הסתיימה בשלב זה. בימים שאחרי התחרות פורסמו תמונות מפוקפקות של פרז'ין מגיל 17, שעוררו שוב את הדיון האם עליה להמשיך למלא את התפקיד. מאז התחרות הפכה פרז'ין לפעילה פוליטית נגד נישואים חד-מיניים. פרז'ין בת ה-21 הגיעה באחרונה לוושינגטון כדי לקדם את האג'נדה שלה ואמרה כי נישואים הם "דבר יקר מאד לליבה" וכי היא נמצאת בוושינגטון הבירה במטרה להצילם. לדבריה, אנשים רבים הודו לה על כך שעמדה על שלה בתחרות והגנה על נישואים בין גבר לאישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully