וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: אש נורתה לעבר כוח צה"ל בגבול עזה

11.6.2009 / 8:06

האש נורתה הבוקר לעבר כוח צה"ל שנע על גדר המערכת, לא היו נפגעים בקרב חיילי צה"ל. הכוח השיב בירי לעבר מקורות הירי

אש נפתחה הבוקר (חמישי) לעבר כוח סיור של חטיבת גולני שנע לאורך גדר המערכת ברצועת עזה, סמוך לקיבוץ בארי.התקרית אירעה סמוך לשעה שבע הכוח השיב באש אל עבר מקורות הירי אולם לא זיהה פגיעה. החמושים הפלסטינים ככל הנראה נמלטו מהמקום. בצה"ל ובאוגדת עזה מתחקרים כעת את האירוע.

ביום שני סוכל ניסיון פיגוע סמוך למעבר קרני. על פי הערכת צה"ל עומד מאחוריו פלג איסלם קיצוני ולא חמאס. מספר גדול של חמושים הגיעו למקום עם משאיות שבתוכן שמונה סוסים עמוסים במטעני חבלה והחלו להניח מטענים לאורך גדר המערכת. על פי הערכות, החמושים תכננו לפגוע בחיילים בעזרת סוסי תופת ואף לחטוף חייל. כוח גולני זיהה אותם ופתח מירי מנשק קל, תוך סיוע מטנקים ומספר מסוקים של חיל האוויר. באירוע נהרגו ארבעה מחבלים.

הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס אתמול לדון במצב בעזה ובסוגיית גלעד שליט. בתום הפגישה הודיע הקבינט כי "ישראל רואה בחמאס אחראי על כל פעילות התקפית שנעשית נגד ישראל משטח עזה. הקבינט מנחה את צה"ל להגיב לכל פעילות התקפית נגד ישראל מעזה. הקבינט הנחה את הגורמים המעורבים בעניין שליט לעשות כל מאמץ להביא לשחרורו". הקבינט החליט עוד לבחון דרכים נוספות להקל על חיי הפלסטינים בעזה, תוך שמירה על האינטרסים הביטחוניים של ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • רצועת עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully