וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאות בארץ העליזים

11.6.2009 / 12:21

לכבוד מצעד הגאווה וסוף השבוע הפרוע שבא בעקבותיו, אנחנו גאים להציג את שמונת הליינים המובילים של העיר, עם המסיבות והאירועים הכי חמים. מחכה לכם קיץ לוהט!

(באדיבות מערכת אתר The Gay Way)

FFF

ליין ה-FFF של שירזי הוא הליין הוותיק ביותר והגדול ביותר לגייז בישראל. את הליין שירזי החל עוד באמצע שנות ה-90 כשהוציא את הקהילה הגאה ממועדוני האנדרגראונד היישר אל לב ליבה של תל אביב בליין הפליירום במועדון אלנבי 58.

והשאר היסטוריה: שיתוף הפעולה באפטרים המסורתיים עם האומן 17, הרייבים הענקיים בזום שבנמל, והמסיבות במועדון ה-TLV קיבעו את ה-FFF כמניה בטוחה ואחת המסיבות הכי יציבות בסצינה, עד היום במשכנם הקבוע באומן 17 בגרסתו התל-אביבית (ברח' אברבנל 88).

הבלנדר

את השיממון של אמצע השבוע, הפך הבלנדר לנקודת אור למספר לא מבוטל של אנשים ולערב שכולו מוזיקה משובחת והרבה אלכוהול. מדובר בליין הדגל של האשמורת, הליין הראשון שהגיע לשם והצליח ליצור מעין כדור שלג שלבסוף הפך את האשמורת למקום מפלט בזעיר אנפין.

הדי ג'ייז בבלנדר מקפידים על עדכניות, ובמילים אחרות, מה שתשמעו בבלנדר הם צלילי נו-דיסקו (והרבה) ולצידם נו-רייב, אלקטרוניקה רכה ונוסטלגיות נשכחות.

לבלנדר ערבי נושא לסצינות יותר ספציפיות, כגון הצרפתית, הבריטית, האוסטרלית, הסקנדינבית וכו'. ובנוגע לקהל: הומואים, לסביות, סטרייטים. המשותף לכולם: מגיעים בגלל המוזיקה.

בית השואבה

על חורבות הבר הלסבי המיתולוגי "מינרווה", נפתח בתחילת השנה הבר "בית השואבה", שהוא למעשה גרסת ה-2.0 של המוסד ההוא. הבר פונה לכל בנות ישראל הלסביות, הסטרייטיות ומה שביניהן. יש לציין שחרף האוריינטציה הנשית, כולם מוזמנים לפקוד את המקום.

בין מגוון הערבים, שמתחילים כל ערב ב-21:00, ניתן למצוא למשל ערב שבו תוכלו לשמוע מוזיקה מן הנגן הפרטי של הקהל; או ערב של השדרניות חן ונועה מקול הקמפוס, שמנגנות כמעט הכל כולל הכל; עוד ערב המבוסס על טהרת הדמוקרטיה ומכונה " יום הבחירות" (במשך השבוע עובר בפייסבוק שאלון אשר יקבע את הלך הרוח בערב. לאחר מכן, עולה חן ביטון לעמדה וחולקת את הממצאים עם אנונימי מן הקהל); ערב חמישי מכונה "תועבה בשואבה", ומה שקורה בו נשאר בשואבה; מסיבות סוף שבוע עם די ג'ייז משתנים, ובשבת דפנה דיסקין סוגרת את הסופ"ש בערב שכולו אווירה גרובית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מסיבות כיתה ד'

מסיבות כיתה ד' של 1984 החלו לפני שבע שנים. המוזיקה הראשונה שניגנו ב-1984 היתה מוסיקה גותית-אפלולית ומחתרתית. באחד הערבים נערך ניסיון לצאת מהאופל והמלנכוליה ולהתחבר אל מחוזות הקיטש, אל הורוד והשמח, וכך למעשה נולדה לה מסיבת כיתה ד' הראשונה (עם השנים צמחו גם ליינים נוספים, כגון פאניקה ו-1994).

המסיבות נערכות ביום רביעי הראשון בכל חודש במועדון הברזילי. בין שלל הקיטש תוכלו לשמוע את פט שופ בויז, אירייז'ר, וואם!, קים ווילד, סנדרה, מדונה, קיילי, סטוק אייטקן ווטרמן, ובקיצור, כל מה שהוא קיטש וטראש משנות השמונים.

הרזידנטים של הליין הם טל ארגמן, צח זמרוני ועידן גבריאל, ולפעמים מגיעים גם אורחים לעמדה והופעות אורח בנינוח אייטיזי. הקהל הוא מולטיסקסואלי, מגיל 24 ומעלה.

אולסטארס

מסיבות הליין "אולסטארס" מתארחות אחת לחודש בשבת אחר הצהריים במועדון הבלוק בת"א. המסיבות הן על טהרת האייטיז והניינטיז, שזה במילים אחרות הרבה שמח ובלגן.

מדי חודש, קצת לפני המסיבה, מתפרסם וידאו שהוא גם פרומו למסיבה אבל גם מעין פרודיה על סצנה/קליפ/סרט מן האייטיז. את הסרטים ניתן לראות בקבוצה של הליין בפייסבוק ובנוסף להתעדכן על המסיבות. קהל החוגגות הוא נשים בוגרות 24+. בחודשי הקיץ יש חצר פתוחה.

המסיבה הבאה - שבת 27.6.09, החל מ- 18:00.

קקטוס וקלבסה

ימי ראשון בבר האשמורת מתפצלים למעשה לשני ליינים קבועים: קקטוס ו-קלבסה .

בשבוע של קקטוס לילך אברני ושימי קוברסקי מנגנים את מיטב הלהיטים הישראלים משנות ה-70, 80, 90. בין הנעימות הארכאיות תוכלו לשמוע את חדווה עמרני, משינה, סקסטה, מופע הארנבות של ד"ר קספר, הפיקים ואפילו את הצ'ילבות הגדולות בהיסטוריה של המוסיקה הישראלית, עפרה חזה וירדנה ארזי.

בשבוע של הליין קלבסה, שמכונה גם WE LOVE THE MUSIC, שימי קוברסקי מנגן לבדו להיטים לועזיים משנות ה-70, 80, וה-90. אין אג'נדה מוסיקלית מסוימת ולכן תשמעו שם דיסקו, פופ ורוק: הבי ג'יז, נירוונה, אייס אוף בייס, אבבא, דפש מוד, הספייס גיירלס ועוד.

הקהל מאוד הטרוגני ונע בין הגילאים 20-35.
את הלילה באשמורת פותחים ב- 22:30 והכניסה חינם.
אשמורת, רוטשילד 10 תל אביב.

הפאג

הפאג ידוע בעיקר בזכות הקהל, שנאמן לליין והולך איתו עוד מהימים הראשונים של ילדי האלקטרו. הסיבה לכך כנראה טמונה בעובדה שהפאג אינו קופא לרגע על שמריו ומקפיד לעבור גלגולים מוזיקליים רבים.

ואם כבר במוזיקה עסקינן, אז מדובר באחד המקומות שמציע את המוזיקה הכי איכותית ועכשווית. הנה כמה שמות שניגנו בשנה האחרונה בפאג: ארופליין (השם הכי חם בסצנת הנו דיסקו), הורס מיט דיסקו, הולי גוסט, ריטון, זומבי דיסקו סקאווד, טוד טרייה וריקי פן. גם אם השמות הללו לא אומרים לכם הרבה, תסמכו על האנשים בפאג שהם יודעים את מי הם מביאים לכם.

מלבד המוזיקה אפשר למצוא בפאג גם תופעות ביזאריות כמו חני נחמיאס שעולה לנגן על העמדה, או את אבי ביטר מקבל צביטה בתחת; ריטה שמפתיעה בשלוש בלילה בכניסה דרמטית או דובי גל נופל שיכור מת על הבמה כשהוא לבוש כמו אנה ניקול סמית'.

נוטוריוס גיי

ליין המסיבות הנוטוריוס גיי הוא אולי בעל אוריינטציה מוזיקלית שחורה והיפ הופית , אולם בכל מה שקשור לאווירה וקהל הוא ורוד מאוד.

כבר כמעט שלוש שנים שבכל יום שני מועדון הלימה לימה מושך אליו קהל מעורב של גייז, לסביות, בי וסטרייטים. הלימה לימה מחולק לשני חללים - חלל פנימי שנראה כמו סלון ביתי וחצר גדולה ופתוחה, שמאפשרים מרגוע גם למי שלא עף על ביונסה, ג'יי זי, הנפטונס וכו', ורוצה לשבת ברגוע בחצר, לשתות בשקט, לנהל שיחה או סתם לתצפת על יפיופים.

הבוקר שאחרי

כדי לשדרג מעט את שגרת יום שישי מציע לכם "הבוקר שאחרי", הבראנץ' הקווירי הראשון בתל אביב, הזדמנות לסטות מן הדרך אל השוק ובמקום זאת לצעוד ל"פרידה קאלו" וליהנות מצהרי היום באופן מיוחד.

זהו מקום מפגש המאפשר לקהילה הלהט"בית לשבת יחד וליהנות לא רק ממסיבה במועדון חשוך, אלא גם משמש נעימה במרפסת, אוכל במחירים נוחים, שמפניה של צהריים, שש בש, אינטרנט, עיתונים ומוזיקה לאונג'ית תואמת.

כל שישי בין 11:00-19:00, בפרידה קאלו, לילנבלום 43 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully