וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "מקווה שנתניהו ילך בכיוון של אובמה"

פנחס וולף

10.6.2009 / 14:13

לדברי שר הביטחון, "נאום אובמה היה מעניין וחשוב אבל לא כל מילה שם אנו אוהבים". אמר כי הוא איננו יודע מה נתניהו יגיד בנאומו

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: גדי וינסטוק)

שר הביטחון, אהוד ברק נפגש היום (רביעי) עם תלמידי כיתה ז' מפתח תקווה. ברק התייחס לנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ביום ראשון הקרוב ואמר כי הוא איננו יודע מה מתכוון נתניהו להגיד. "אני מקווה שהנאום יאפשר להמשיך בכיוון שהציג אובמה", אמר ברק שהתייחס גם לנאומו של נשיא ארצות הברית ובוסיף כי "זה היה נאום מעניין וחשוב אבל לא כל מילה שם אנו אוהבים. זה היה נאום אמיץ שקרא לרדת מהאלימות ולעשות שלום. אובמה הציג חזון של הסדר אזורי כולל, לא רק עם הפלסטינים אלא עם כל העולם הערבי.

לדברי ברק, "לנו ולארה"ב יש דברים משותפים – דמוקרטיה וזכות העמים לחיות ולקבוע בעצמם את גורלם. אני מקווה שנוכל להתגבר על כל הדברים גם עם אובמה ושנמצא דרך לעבוד יחד".

ברק נשאל על המשא ומתן להחזרת גלעד שליט ואמר, כי "יש לנו אחריות גדולה להחזיר את גלעד הביתה. אני פוגש לעיתים קרובות את הוריו. אנו מנסים לעשות כל מאמץ להביאו ומקווה שנצליח. אני לא יכול להגיד מתי אבל אין יום שאנו לא יושבים וחושבים איך להחזיר את גלעד".

שר הביטחון התייחס למטוס הקרב החדשני F35 שבישראל חושבים לרכוש: "אנו נמצאים במגעים עם האמריקנים לרכוש את מטוס הקרב. באופן עקרוני בארה"ב מוכנים למכור אותו. זהו מטוס מאוד יקר ובגלל שאנו דורשים להכניס בו שיפורים ישראלים ולטפל בו בישראל, המשא ומתן מתעכב".

  • עוד באותו נושא:
  • אהוד ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully