וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה איים באקדח על תלמידים מוגבלים

רמי שני

10.6.2009 / 14:15

מורה מהצפון חשוד כי במהלך טיול של תלמידים עם מוגבלויות מרהט לקח נשקו ממאבטח ואיים על התלמידים, משום ש"לא היו ממושמעים"

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (רביעי) בחמישה ימים את מעצרו של מורה, תושב הצפון, בחשד שאיים על תלמידים מבית ספר ברהט עם אקדח שלקח ממאבטח. בנוסף חשוד המורה בן ה-28 בכך שהיכה תלמידים בענפי עצים. עוד התברר כי התלונה בעניין נמסרה למשרד החינוך מפי אחת האימהות של ילדי הכיתה ומשם הועבר דיווח למשרד החינוך.

המקרה אירע במהלך טיול כיתתי והמורה טען בחקירתו כי התלמידים לא היו ממושמעים להוראותיו בזמן הטיול. מהחקירה עלה כי המורה לקח, על פי החשד, את אקדחו של המאבטח ואיים באמצעותו על אחד הילדים. מדובר בתלמידים בני שמונה הסובלים ממוגבלויות נפשיות ופיזיות.

בעקבות דין ודברים בין המאבטח למורה הצליח המאבטח לקחת בחזרה את נשקו. המשטרה זימנה לחקירה גם את סגן מנהל בית הספר מפני שלא הועבר דיווח על המקרה למשרד החינוך. המורה מכחיש בחקירתו את החשדות המיוחסים לו.

ממשרד החינוך מחוז דרום נמסר, כי במחוז התקבלה תלונה על חשד להתנהגות חמורה לכאורה של מורה במהלך טיול. המשרד פעל במסגרת הכללים המתחייבים ודיווח על החשדות לפקיד סעד ולמשטרה וכן לממונה על המשמעת במשרד החינוך. המשרד ממתין לתוצאות חקירת המשטרה בעניין ויפעל ככל שיידרש בהתאם לממצאי החקירה.

ראש עיריית רהט, פאיז אבו-סאיבן, אמר כי כל עוד העניין נמצא בחקירה הוא אינו מעוניין להגיב על הפרשה. בוועד ההורים הביעו תדהמה וזעזוע מהמקרה. פהמי אלעוברה, חבר הוועד, אמר כי הם ידרשו למצות את הדין עם המורה: "אני חושב שזה פעם ראשונה שדבר כזה קורה בישראל ואסור שזה יקרה. יש לנו אמון מלא במערכת החינוך ואנחנו בטוחים שמהר מאוד ישכחו מה שקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully