וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה ווטסון מדגמנת לברברי

אדר ריכטר

10.6.2009 / 12:53

הרמיוני גרינג'ר מהארי פוטר כבר בת 19, והיא זו שתוביל את קמפיין החורף החדש של ברברי. היא עושה את זה לא פחות טוב מקייט מוס

אמה ווטסון, החברה הכי חננה של הארי פוטר, היא זו שתעמוד בראש קמפיין החורף הקרוב של ברברי. המותג חשף אמש לראשונה תמונות מהקמפיין, בהן מופיעה ווטסון בת ה-19 במעילי הטרנץ' של ברברי, במראה נונשלאנט, ובעיניים מצועפות ונראה שהיא עושה את זה לא פחות טוב מקדמותיה המנוסות יותר בתפקיד, אגנס דיאן וקייט מוס.

כריסטופר ביילי, המנהל האמנותי של ברברי, אמר ל-people magazine כי הם הרגישו שווטסון, המשחקת את הרמיוני גרינג'ר בסרטי הארי פוטר, חזקה מספיק כדי לשאת את הקמפיין על כתפיה והשווה את היופי הקלאסי שלה לסגנון העל-זמני אך המודרני של ברברי.

"רציתי שמי שתעמוד בראש הקמפיין תייצג את ההיסטוריה העשירה של ברברי והמודרניות של המותג, ותשדר במקביל יופי, על זמניות וחוזק - דבר חשוב במיוחד בימים אלה", אמר ביילי. הקמפיין החדש שם דגש על ההיסטוריה הארוכה של ברברי, שהוקם ב-1856 וצולם ע"י מריו טסטינו במרכז לונדון.

את אמה ווטסון בתפקיד הרמיוני, תוכלו לראות בסרט השישי בסדרת סרטי הארי פוטר: "הארי פוטר והנסיך חצוי הדם", שיעלה לאקרנים ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully