וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשעה: נהג שיכור ודרס למוות קצין משטרה

עדי שמחוביץ

10.6.2009 / 12:18

משה כהן, בן 45, הורשע במסגרת עסקת טיעון בהריגת ג'קי לוגסי בעת שנהג תחת השפעת אלכוהול. "זו התייחסות אנטי חברתית פושעת"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (רביעי) את משה כהן, בן 45 תושב רמת השרון, באשמה כי דרס למוות את קצין המשטרה ג'קי לוגסי. כהן הורשע במסגרת עסקת טיעון בהריגה ובנהיגה תחת השפעת אלכוהול.

התביעה במשפט כבר הודיעה כי תדרוש חמש שנות מאסר. לטענתה, "מדובר בהתייחסות אנטי חברתית פושעת והיעדר יחס בסיסי לבני אדם. יש לתת משקל מכריע להיבט של הגנה לציבור ומלבד עונש המאסר יש לפסול את הנאשם מלנהוג לצמיתות. הקטל בדרכים מחייב לתת משקל להרתעת הרבים ופחות לשיקום הנאשם". במהלך הדיון הביע כהן חרטה על מעשיו. גזר דינו ינתן בשבוע הבא.

מכתב האישום שהגיש עו"ד ראאד ענוז מפרקליטות מחוז תל אביב עולה כי ב-21/2 נהג כהן במשאית להובלת רכבים. לפני נהיגתו שתה כהן משקאות אלכוהוליים ולמרות שהיה שתוי ועייף הוא נהג במשאית. באותה עת ניסה ג'קי לוגסי לסייע לבנו לתקן תקר בגלגל האחורי. לצורך כך עמד לוגסי בין שני רכבים שונים בשוליים של כביש 5 בסמוך לצומת מורשה. עם הגיעו לגשר סטה כהן עם המשאית ופגע ברכב. לוגסי שהיה בין שני הרכבים נמחץ למוות. יש לציין כי לכהן 22 הרשעות תחבורתיות קודמות ו-11 הרשעות בעבירות של רכוש, הונאה, איומים, נשק וסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully