וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז: "לא תכננתי לרצוח את גרושתי"

איילה חננאל

9.6.2009 / 22:23

הבדרן שממשיך להסתבך, הכחיש את חשדות המשטרה לפיהם תכנן לחסל את אשתו לשעבר ואת בן זוגה השחקן חיים זנאתי

דודו טופז הכחיש את חשדות המשטרה לפיהם התכוון לפגוע גם בגרושתו, רוני חן ובן זוגה חיים זנאתי. בעימות שערכה המשטרה בין טופז לדניאל זנקו החשוד שתיווך בין טופז לתוקפים במרחב ירקון, אמר טופז כי החשדות האלה הן "רק תיאוריות".

זנקו העיד שטופז הזמין באמצעותו תקיפות נוספות, ביניהן את תקיפת גרושתו ובן זוגה. על פי החשד, טופז התכוון להצמיד מטען חבלה למכוניתה של גרושתו, ומטען נוסף לאופנוע של בן זוגה. טופז ביקש ככל הנראה לפגוע בגרושתו ובן זוגה מאחר ואף פעם לא הפסיק לקנא ולאהוב אותה. לוואלה! חדשות נודע ממקורבים לטופז כי כי רק לפני חודש, סיימו הבדרן וחן באופן סופי את הליך גירושיהם. "זה שיגע אותו שהיא עזבה אותו לא הוא אותה" אמרו המקורבים."הוא פשוט לא היה מוכן לקבל את זה שהיא עשתה את הצעד ראשונה ושעכשיו מישהו אחר כבש את ליבה".

עוד נודע למשטרה כי טופז תכנן מעשי תקיפה גם כנגד העיתונאי רז שכניק. על פי החשד, טופז באמצעות מתווכו זנקו, כבר החל להכין "תיק מודיעין" על שכניק, כפי שעשה במקרה של צביקה הדר, ארז טל ואברי גלעד. על פי החשד, טופז ביקש לנקום בשכניק על כך שפרסם כתבה כי בקשת לא מעוניינים יותר בטופז וכי לא קידם בטורו את תוכניותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully