וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים נפגעו בתאונה וחולצו ע"י פלסטינים

ניר יהב ויוסי מדריסוביץ'

9.6.2009 / 18:49

לפי הפלסטינים, רכב בו נסעו אם ובנה התהפך ליד ההתנחלות תקוע. הפלסטיני שחילץ: "הרגש האנושי חזק מרגשות האיבה של המתנחלים"

פלסטינים מהעיירה תקוע שליד בית לחם חילצו אזרחית ישראלית ואת תינוקה בן 4 חודשים, לאחר שרכבם התהפך בכביש הראשי בכפר תקוע. אחד הצעירים הפלסטינים שהצילו את חיי השניים אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי המכונית הישראלית נסעה במהירות רבה והנהגת איבדה את השליטה על ההגה. כתוצאה מכך המכונית התהפכה והפלסטינים מיהרו לחלץ את הנהגת ואת בנה התינוק מהרכב.

הפלסטיני סיפר עוד כי הוא וחבריו הוציאו קודם כל את התינוק מהרכב ההפוך ולאחר מכן שברו את אחד החלונות והוציאו דרכו את אימו, שכפי הנראה מתגוררת בהתנחלות תקוע הסמוכה. הפלסטינים מיהרו להתקשר לאמבולנס ישראלי שהגיע למקום תוך זמן קצר והעביר את הנהגת ובנה התינוק לבית החולים. "הרגשות האנושיים חזקים מכל רגשות האיבה והשנאה שמפיצים המתנחלים", אמר.

באזור פורצים מדי פעם עימותים בין מתנחלי תקוע לבין התושבים הפלסטינים המתגוררים בכפר. באחרונה הקימה ישראל גדר ברזל לאורך הכביש הראשי במרכז הכפר תקוע. ההתנחלות תקוע השייכת למועצה אזורית גוש עציון ושוכנת צפונית-מזרחית לחורבות תקוע העתיקה והכפר הערבי תקוע.

רבה של תקוע, מנחם פרומן, אמר לוואלה! חדשות כי הוא אינו מופתע מהאקט שבו נקטו הפלסטינים: "אשתי הגיעה למקום האירוע לאחר התאונה וסיפרה שזה היה נורא מפחיד. אני עצמי נפצעתי בתאונה שאירעה לפני 30 שנה וגם במקרה שלי פלסטינים ממחנה פליטים העבירו אותי ואת שאר הפצועים לבית חולים. יש בינינו לבין הערבים לפעמים יחסי ידידות וחוץ מהפוליטיקה, יש גם מציאות חיים של בני אדם שחיים אחד עם השני והיא לא הולכת לפי הכותרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully