וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקפים ששלח טופז נעצרו בעבר ושוחררו

איילה חננאל

9.6.2009 / 18:56

המשטרה מנהלת מצוד אחר מוחמד יונס ורומן אלייב, החשודים בתקיפת סוכן השחקנים בועז בן ציון. הם נעצרו בעבר אך שוחררו מחוסר ראיות

המשטרה עורכת מאז יום שבת האחרון מצוד אחר שני תוקפים החשודים עמדו מאחוריי תקיפתו של הסוכן בועז בן ציון. השניים נעצרו כבר לפני חודש לאחר שנתפסו סמוך לביתו של בן ציון, אך שוחררו בסופו של דבר מחוסר ראיות. היום (שלישי) נחקרו משפחותיהם של השניים.

לפני חודש נעצרו שני חשודים, מוחמד יונס ורומן אלייב, תושבי רמלה וערערה בני 25 העובדים בתל אביב כמאבטחי מועדונים, בחשד לביצוע תקיפתו של האמרגן וסוכן השחקנים בועז בן ציון. השניים נעצרו לאחר שנצפו על ידי המשטרה מגיעים למקום "בנסיבות מחשידות". בהארכת מעצרם של השניים עולה כי הם הגיעו למקום על מנת לבצע תקיפה שנייה בבן ציון שרק החלים בזמנו מתקיפה קודמת.

במהלך הדיון עלה כי המשטרה חקרה את הנושא במשך שלושה חודשים. תפיסתם של החשודים בסמוך לביתו של בן ציון, טענה המשטרה, היא תוצאה של חקירה זו. בית המשפט האריך אז את מעצרם של יונס ואלייב בשישה ימים, אך לבסוף שוחררו השניים עקב חוסר ראיות.

בעקבות הודאתו של דודו טופז ושכנו דניאל זנקו שתיווך בינו לבין התוקפים הסתבר כי מעצרם של יונס ואלייב לפני כחודש בסמוך לביתו של בן ציון אכן סיכל ניסיון פגיעה שני בסוכן. כעת עורכת המשטרה מצוד אחר יונס ואלייב. במהלך היומיים האחרונים, הגיעו בלשי משטרת תל אביב למספר כתובות של בתי עסק בדרום תל אביב בהם עובדים החשודים כמאבטחים, אך אלה הספיקו להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully