וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: יוגש כתב אישום נגד ארי שמאי

איילה חננאל

9.6.2009 / 21:49

במשטרה החליטו כי עורך הדין שחשוד כי השליך סכין לעבר תינוקת בשוק בראשון לציון, יואשם ב"גרימת חבלה ברשלנות". שמאי: "אכפת לי רק מהילדה"

סגן מפקד משטרת ראשון לציון, רב פקד צביקה רוזנברג, אמר אמש (שלישי) כי בכוונת המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום נגד עורך הדין ארי שמאי, שמוקדם יותר אתמול השליך, על פי החשד, בשוק בראשון לציון סכין אשר פצעה קל תינוקת. לדברי רוזנברג, "שמאי נקרא לחקירה ובה טען כי במסגרת התלוצצות עם חבר במקום שהינו בעל דוכן בשוק, זרק לעבר הרצפה מצית שחשב שהינה ריקה וכתוצאה מכך נפגעה התינוקת".

עוד אמר רוזנברג כי "שמאי ציין שהוא מתחרט רבות ושהוא התנצל אף בפני האם וכי הוא לא נמלט מהמקום. בסיום חקירתו הוחלט על שחרורו. מעדויות אנשים במקום עולה החשד כי מדובר בסכין ולא במצית ולכן יוגש כנגד שמאי כתב אישום בגין גרימת חבלה ברשלנות".

בתגובה להודעת המשטרה מסר עו"ד שמאי כי "עצם העובדה שנחקרתי ושוחררתי ללא תנאים, אומרת דרשני. הסתבכתי בפרשיות רבות בחיי, הותקפתי באלות, המשטרה ייחסה לי מעשים מכוערים שלא ביצעתי ולכל אורך הדרך תמיד שמרתי והגבתי בהומור. הפעם זו הפעם הראשונה שלא חייכתי, מיררתי בבכי, התנצלתי בפני האם ונשארתי חצי שעה לוודא איתה שהילדה בסדר".

שמאי הוסיף כי "אני מצטער ומתחרט על כך שבצירוף מקרים שכזה נפגעה הילדה,לא זרקתי סכין רק מצית והיה אכפת לי רק מכך שהילדה לא נחתכה או נפצעה וזה הדבר היחידי שחשוב לי. מצידי שיגישו נגדי כתב אישום, אכפת לי רק משלומה של הילדה ואני מצטער ומרגיש נורא".

האם שבתה נפגעה, טענה במשטרה ששמאי הרים והשליך סכין שפגע בבתה. מעדויות אנשים שנכחו במקום עולה כי לאחר המקרה הוא ניגש לאם התנצל על מה שאירע ועזב את המקום. .

(עדכון ראשון: 18:07)

  • עוד באותו נושא:
  • ארי שמאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully