וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול? רכב פגע בשיירת אבו מאזן

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

9.6.2009 / 16:25

מכונית חשודה פגעה ברכבו של מזכ"ל נשיאות הרשות הפלסטינית ובתגובה פתחו שומרי ראשו בירי. אבו מאזן לא נכח במקום

שומרי ראשו של מזכ"ל נשיאות הרשות הפלסטינית, טיב עבד א-רחים, פתחו בצהרים באש (שלישי) לעבר מכונית חשודה שניסתה לפגוע במכוניתו. עבד א-רחים המכהן כחבר בוועד המרכזי של ארגון פתח, הוא אחד מיועציו הקרובים של יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי התקרית אירעה במרכז העיר רמאללה, במהלכה נסעה מכונית חשודה במהירות לעבר שיירתו של עבד א-רחים ולכן ירו שומרי ראשו לעברה. נהג המכונית החשודה נפצע והועבר לבית החולים ברמאללה להמשך טיפול. מקורות פלסטינים דיווחו כי מנגנוני הביטחון הפלסטינים הטילו באופן מיידי סגר על האזור ופתחו בחקירה לבדוק את נסיבות האירוע. טרם נודע אם מדובר בניסיון לפגוע בשיירתו של עבד א-רחים או באובדן שליטה על רכב. עבד א-רחים ושומרי ראשו לא נפגעו בתקרית.

בחודש נובמבר גילה בכיר הרשות יאסר עבד רבה כי בכיר חמאס ברצועת עזה נפגש עם יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן והציג לו קלטת וידאו שבה מוצגות הכנות להתנקש בחייו. "אבו מאזן שלח את הקלטת לראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, שהכחיש כל כוונה לחסל את אבו מאזן", אמר. "החיסולים שביצע חמאס בעבר שכנעו את אבו מאזן כי התכנון לחסלו הוא רציני. על כן הוא עזב את הרצועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully