וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לקצב: המשפט יהיה בדלתיים סגורות

עדי שמחוביץ

9.6.2009 / 14:27

ביהמ"ש קבע, בניגוד לדרישת פרקליטי הנשיא לשעבר, כי משפטו יתנהל בדלתיים סגורות. לפני שבוע דחה ביהמ"ש בקשת סנגוריו להתפטר

הרכב השופטים במשפטו של הנשיא לשעבר משה קצב הודיע היום (שלישי) כי כל הדיונים במשפטו יתקיימו בדלתיים סגורות, זאת בהתאם לבקשת הפרקליטות ובניגוד לבקשת הסנגורים. בהחלטה נכתב כי "אין לבית המשפט שליטה על מוצא פיו של עד על דוכן העדים, שכן הוא עלול שלא מדעת להסגיר פרטים שעלולים לגרום לפגיעה בפרטיותן של המתלוננות ולחשוף את זהותן".

קצב ופרקליטיו הביעו בשבועות האחרונים את התנגדותם לבקשת הפרקליטות לקיים את כל הליך שמיעת ההוכחות במשפטו בדלתיים סגורות. זאת בתגובה לבקשה שהגישו בערב פתיחת המשפט, עורכי הדין רונית עמיאל ונסים מירום, לקיים את ההליך שמיעת הראיות בדלתיים סגורות.

לדברי פרקליטיו של קצב, "המתלוננות בפרשה ויתרו על פרטיותן כשחזרו והתראיינו על כל מה שביצע בהן קצב. המחשבה כי דווקא עדויותיהן בבית המשפט יתנהלו בסתר מעוררת חלחלה. פרסומים אלה פגעו בכבודו, בשמו הטוב ובמעמדו של הנאשם באופן אנוש, ולכן יש לקיים את שמיעת העדויות בדלתות פתוחות לרווחה".

שלשום דחה הרכב השופטים במשפטו של קצב את בקשת סנגוריו, עורכי הדין אביגדור פלדמן, ציון אמיר ואברהם לביא, להתפטר מייצוגו. סנגוריו של קצב ביקשו בשבוע שעבר מבית המשפט להתפטר מהייצוג מאחר שלטענתם לוח הזמנים שקבע ראש ההרכב, השופט ג'ורג' קרא, לא מאפשר ניהול משפט צדק. קרא קבע כי משפטו של קצב יתנהל בקצב של ארבעה ימים בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully