וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרשרת

8.6.2009 / 14:15

הוא השתתף בבחירות בתאילנד כשהיה בן 22, הוא קורא בעיקר קומיקס ורק בשירותים ומומחה בכתיבת סמסים. התסריטאי דרור נובלמן הוא החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית

דרור נובלמן

דרור (32), תסריטאי, גר ברחוב שקט ליד הים. סך הכל הוא מרוצה מהשכונה ובמיוחד מהעלטאזאכן שעובר מתחת לבית שלו כל יום ב-8 בבוקר ומעיר אותו. בעברו כתב לטלנובלות "טלנובלה בע"מ" ו-"מיכאלה". כיום הוא כותב בעיקר סמסים וחבר בנבחרת שחייה צורנית שנקראת "בתולות הים רמת גן". דרור נובלמן, האיש שבא עם האמת שלו, אירח אותנו לביקור קצר ומפתיע.

הנעליים

למצוא נעליים במידה 48 זה לא עניין של מה בכך. לכן, דרור מוקיר את הרגע בו מצא את הזוג הנוח שבתמונה. הזוג נרכש בחנות "הכי טובה בעולם" לדבריו, במהלך טיול בניו זילנד. כפות רגליו של דרור נמדדו בקפידה באמצעות חיישנים, כך ידעו בדיוק איזה נעליים הוא צריך. "אני מאוד מרוצה מהעם הפולינזי, עם מוצלח מאוד. רובם שמנים וסימפטים", הוא מסכם.

הספרייה

90 אחוז מהספרייה שלו הם ספרי קומיקס. דרור קורא גם דברים אחרים, אבל הם נשארו בבית של ההורים. הקומיקס גם נראה טוב על המדף, דבר שככל כנראה עושה לו נעים. על הרגלי הקריאה שלו הוא אומר: "אני קורא בעיקר בשירותים, שזה בסדר כי אני מבלה שם 80 אחוז מהזמן שלי".

תמונה

התמונה הזאת היא מזכרת ממערכת הבחירות באי קוסמוי, שבה לקח דרור חלק בגיל 22 במהלך טיול תאילנד. "אין על הבחירות בקוסמוי" הוא אומר, "חגיגה לדמוקרטיה". למרות המחמאות שהוא מפזר לשיטת הממשל באי, אין לו מושג אם המועמד שלו ניצח. מה שבעיקר מעניין אותו זה שהבחור מצד שמאל של התמונה מזכיר את אהוד ברק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

המרפסת

דרור גר ברחוב שקט ליד הים כבר שנתיים. המרפסת שלו משקיפה לרחוב ומולה יש עץ ירוק ועבה. למרות כל זה היא כמעט לא מנוצלת. "אני מאוד אוהב את העץ והייתי יושב לקרוא כאן די הרבה, היום כבר פחות".

הטוסטוס

הטוסטוס של דרור היה יכול בקלות להפוך לפריט במוזיאון פשע. הסאן יאנג התמים למראה היה שותף לעשרות פשעים. הוא נגנב 12 פעמים, בכל פעם ביצעו איתו שוד והשאירו אותו מפורק באיזשהי תעלה. על דרור נותר להתמודד עם עוגמת הנפש, ועם ההוצאות על התיקונים.

השכונתי

אין לו חיית מחמד, למרות שהוא נורא רצה להכניס את הג'וק שמסתובב אצלו בדירה, אבל לא הצלחנו למצוא אותו. לכן נעבור הישר לשכונתי שלו. ברחוב בן יהודה נמצא הקיוסק של יעקב טופצי'אשווילי. דרור אוהב לשבת שם עם הקבועים, לראות איתם כדורגל ולשמוע סיפורים מיעקב על הבנים שלו אבי ושימי.

שרון אלכסנדר

"הוא סלבריטאי מוצלח מאוד ושחקן לא רע, ואם היתה לי בת הייתי שמח לאסור עליה להיפגש איתו". זה מה שהיה לדרור לומר על החוליה הבאה בשרשרת התל אביבית שלנו - שרון אלכסנדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully