וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבריטניה, ישו עדיין כוכב עליון

טלי גולדשטין

8.6.2009 / 21:34

בעוד הדת הנוצרית נאבקת כדי לשמור על תדמיתה, הבריטים עדיין מחשיבים את מייסד הנצרות לפני הנסיכה דיאנה ושייקספיר

ישו הוא האדם המת שרוב הבריטים היו רוצים לפגוש. הנסיכה דיאנה מדורגת במקום השני, כך מדווח היום (שני) העיתון הבריטי ה"טלגרף". אחד מתוך שלושה אנשים, מתוך 3,000 המשתתפים בסקר, בחרו את בנו של אלוהים לפני הנסיכה המוערצת שנהרגה בתאונת דרכים טרגית ב-1997.

הדמות השלישית ברשימה - המחזאי ולהטוטן השפה האנגלית וויליאם שייקספיר. הפיזיקאי אלברט איינשטיין הגיע למקום הרביעי והבלונדינית האולטימטיבית השקנית מרילין מונרו סגרה את החמישייה הפותחת.

"התוצאות מוכיחות כי ישו היה ותמיד יהיה 'כוכב עליון' בקרב הציבור הבריטי. עם זאת, ציפינו שהנסיכה דיאנה תעמוד בראש הרשימה על רקע ההערצה ואהבת הציבור. איש לא שכח אותה ואת השפעתה על העם", אמר דובר חברת "פריימיוול 3" שערכה את המחקר.

האמן ואיש האשכולות לאונרדו דה וינצ'י דורג במקום השישי כשאחריו מי אם לא ה"מלך" אלביס פרסלי. במקום העשירי נבחר לוחם זכויות האדם מרטין לותר קינג.

המחקר חשף גם באיזה עשורים היו רוצים הבריטים לבקר אם יכלו לחזור בזמן. 20% מהנסקרים אמרו כי היו רוצים לשוב לתקופת אנגליה הוויקטוריאנית (המאה ה-19) בעוד 18% היו רוצים לשוב לימיה של בריטניה לאחר מלחמת העולם השניה. רק 10% היו רוצים לבקר בבריטניה הפרה-היסטורית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully