וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר למעורב נוסף בהריגת צחי בשה

עדי שמחוביץ

8.6.2009 / 11:28

אחרי גזירת הדין של הנאשם הראשון בדקירתו של הנער מראשון לציון, גזר בית המשפט חמש שנות מאסר על מעורב נוסף, ניר סרור

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שני) בהסדר טיעון שבע שנות מאסר, מהן חמש בפועל על ניר סרור, אחד משני המורשעים בהריגת צחי בשה בחודש יולי 2007. סרור חויב גם על ידי בית המשפט לשלם למשפחתו של בשה פיצוי כספי על 50 אלף שקלים. השופט ד"ר עודד מודריק החליט לדחות את הדיון בעונשו של תומר פינטו, נאשם נוסף שהורשע בעבירה של תגרה.

לפני כשבועיים גזר בית המשפט המחוזי עשר שנות מאסר בפועל על רון תורג'מן, שהורשע בהריגת בשה במהלך קטטה ביולי 2007. בית המשפט קיבל את עסקת הטיעון ובנוסף גזר על תורג'מן שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי של 50 אלף שקלים למשפחתו של בשה.

בשה, בן 18 מראשון לציון, נדקר למוות במהלך קטטה שאירעה בעיר בין שתי קבוצות של צעירים. שני צעירים נוספים נפצעו באירוע. בעניינם של שני המורשעים הנוספים, ניר סרור ותומר פינטו, החליט בית המשפט לדחות את ההחלטה בשבועיים.

תורג'מן, סרור ופינטו הורשעו בדקירתו של בשה על פי הודאתם ובמסגרת הסדר טיעון. תורג'מן וסרור הודו והורשעו בהריגה ואילו פינטו הודה והורשע בעבירה של תגרה בלבד.

יומיים לאחר הקטטה, הסגיר עצמו תורג'מן למשטרה. ביום שישי שעבר התיר בית המשפט לפרסם את הקלטות המתעדות את חקירתו של תורג'מן, בהן תועדו החוקרים כשהם מקללים ומשתמשים בהטעיות ובלחץ נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully