וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכים החיפושים אחר החשוד בירי בשוטר

קובי מנדל ואיילה חננאל

8.6.2009 / 7:53

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר סרגיי לביט, בן 26 ממעלות, אשר על פי החשד ניסה אתמול להתנקש בחייו של שוטר

תאגיד כאן

( באדיבות ערוץ 1)

נמשכים החיפושים הנרחבים אחר סרגיי לביט בן 26 ממעלות אשר על פי החשד ניסה אתמול (ראשון) להתנקש בחייו של שוטר בן 20 בעיר. לביט חשוד שירה בשוטר מטווח קצר ופצע אותו באורח בינוני-קשה. הדבר אירע בעת שהשוטר ביקש לבדוק את פרטיו במהלך סיור שגרתי.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בניסיונותיה לעצרו. גובהו מטר 70 מבנה גופו בינוני, שיערו שחור עד הכתפיים. הוא הרכיב משקפי שמש. בעת האירוע הוא לבש מכנסי ג'ינס וחולצה כחולה. אפשר כי הוא חמוש ומסוכן. כל היודע דבר אודותיו מתבקש להתקשר למשטרה.

הירי אירע אתמול בשעת הצהריים. מחקירה ראשונית עולה שהשוטר ערך סיור שגרתי עם שוטר נוסף. במהלך הסיור הם בדקו את זהותו של חשוד שנקרה בדרכם. תוך כדי הבדיקה, החשוד שלף לפתע אקדח, ירה בשוטר מטווח קצר בפלג גופו האמצעי ונמלט מהמקום. החשוד בירי מוכר למשטרה. השוטר, בשנות ה-20 לחייו, פונה על ידי מד"א לבית החולים בנהריה כשהוא סובל מפגיעות בגפיו.

אושרה אסף, יו"ר עמותת זכויות השוטרים, הגיבה בחריפות למקרה. לדבריה, "חצינו קו אדום. ירו בשוטר במהלך עבודתו על מדים במשמרת. הזלזול הנורא בחיי השוטרים, אומר עלינו הכל כאזרחים. יש להפגין אפס סובלנות כלפי הפגיעה בדמוקרטיה ושלטון החוק".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בין היתר נבדק מדוע השוטר שהיה עם השוטר שנורה לא פתח באש על היורה.

  • עוד באותו נושא:
  • מעלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully