וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר דחף את אחיו מחלון ביתו

איילה חננאל

7.6.2009 / 21:38

צעיר בן 25 נמצא ללא רוח חיים בחצר ביתו בבת ים. בתחילה חשדה המשטרה כי התאבד, אך כעת חושדת כי אחיו דחף אותו מחלון הקומה השביעית

חשד לרצח בבת ים: צעיר בן 25 נמצא הערב (ראשון) ללא רוח חיים בחצר בית בעיר, והמשטרה עצרה את אחיו בחשד שדחף אותו מחלון הקומה השביעית. מחקירת המשטרה עלה כי אם המשפחה התאבדה בקפיצה מאותו חלון וכעת בודקים חשד לפיו גם היא נרצחה.

סמוך לשעה חמש התקבל דיווח במוקד המשטרה אודת נפילת אדם מהקומה השביעית בחצר בניין מגורים ברחוב הרצל בבית ים. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. מבדיקה ראשונית עלה החשד כי מדובר בהתאבדות, אך משהגיעו השוטרים לדירה שבה התגורר המנוח והקישו על הדלת, סירב אחיו בן ה-31 לפתוח אותה. לאחר זמן מה הוא אמנם פתח את הדלת, אך תקף את אחד השוטרים שנחבל בידו.

האח נעצר לחקירה וככל הנראה היה שרוי בגילופין. משטרת מרחב אילון בודקת כעת האם האח דחף את אחיו מחלון ביתם עקב סכסוך, או לחלופין מדובר בהתאבדות. גופתו תועבר לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

בצהריים נרצח גבר בשנות ה-20 לחייו ברחוב דרך העמק בנצרת עלית. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום, גילה את הצעיר כשהוא מחוסר הכרה ובמצב אנוש. הוא היה דקור בכל חלקי גופו וסבל מחבלה בראשו. הצוות פינה את הצעיר לבית החולים האיטלקי בנצרת, אך לאחר זמן קצר הוא מת מפצעיו. זמן קצר לאחר מכן עצרה המשטרה נער בן 18 וחצי בחשד לביצוע הרצח.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully