וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו לילדיו: תוכלו לשחק חופשי

איילה חננאל

7.6.2009 / 20:36

יצחק בוחבוט חשוד כי דקר למוות את אשתו לעיני שבעת ילדיהם. במכתב אליהם נימק: "הייתי כחומה בצורה בשבילכם, נלחמתי 12 שנה"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

"אני אוהב אתכם, ככה תוכלו לשחק חופשי ואין אף אחד שירים אתכם מהשערות", כך כתב לילדיו החשוד ברצח אשתו, יצחק בוחבוט מבית שאן. בוחבוט חשוד שרצח את אשתו רויטל בת ה-35 בדקירות סכין בליל שבת לנגד עיניהם של שבעת ילדיהם. בני הזוג היו מוכרים למשטרה לאחר שהגישו תלונות הדדיות. "הייתי כחומה בצורה בשבילכם", הוסיף האב במכתב שהועבר לידי עורכי דינו בועז ראובן ויהל בן עובד שנפגשו עמו היום (ראשון) בבית הכלא צלמון.

"עכשיו אתה לא תבכה שמדברים אליך", כתב האב לאחד מילדיו. הוא פנה במכתב באופן אישי לכל אחד מילדיו. לבנו הבכור בן ה-13 כתב: "תהיה חזק כמו שרק אתה יודע". לבתו: "תמשיכי להיות כמו שאת, דואגת לכולם", ולאחותה הוסיף: "תוכלי לשחק חופשי, אין אף אחד שירים אותך מהשערות". לבן נוסף כתב: "תמשיך להיות שקט, זה בסדר להיות שקט, אבא אוהב אותך, תהיה רגוע". בוחבוט חתם את המכתב: "אוהב את כולכם כאחד, עשיתי הכל כדי שנהיה ביחד".

"אני אוהב אתכם, אתם יודעים ילדים שלי. נלחמתי בשבילכם 12 שנה, הייתי בלוק בשבילכם שאף אחד לא ייגע בכם. אני קרוע מבפנים, אף אחד לא יודע עד כמה אני אוהב אתכם", כתב בוחבוט והמשיך לתאר את ניסיונותיו להתמודד עם אשתו שנגדה התנהלה חקירה על עבירת אלימות. "פניתי לרשויות הרווחה ודיברתי איתן גם אם הן היו בעיצומים. סיפרתי שהיא מאיימת עליי ועל חיי, אבל אמרו לי תפנה למשטרה. פניתי למשטרה ואמרתי שהיא מאיימת עליי ורק אמרו לי תרשום תלונה. גם בעימות ברווחה היא איימה עליי. ביקשתי ממנה שתספר את האמת. היא תמיד שיקרה לכם".

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully