וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ניו יורק: ברק ומישל חגגו בפריז

עידן דורנר

7.6.2009 / 11:06

נשיא ארה"ב ניצל את ביקורו בפריז לסיור עם משפחתו בכמה מאתריה המפורסמים של עיר האורות, בהם נוטרדם ומרכז פומפידו

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

נשיא ארה"ב ברק אובמה ניצל היום (ראשון) את שארית ביקורו באירופה לביקור עם משפחתו באתריה המפורסמים של פריז. אובמה מסיים את המסע לחו"ל, שכלל ביקור בסעודיה, מצרים, גרמניה וצרפת. לאחר שהשתתף באירוע לציון יום השנה ה-65 לפלישת בעלות הברית לנורמנדי במלחמת העולם השניה, הוא חזר לפריז עם אשתו מישל. השניים שהו במעונו של שגריר ארה"ב בצרפת יחד עם שתי הבנות, סשה ומליה.

משפחת אובמה נהנתה ממזג אוויר קריר, ובשעות הבוקר היא הגיעה לסיור במוזיאון לאומנות מודרנית במרכז פומפידו. הסיור בבירת צרפת התחיל כבר במוצאי שבת, בביקור באחת הקתדרלות המפורסמות בעולם –הנוטרדם, שם הדליק הנשיא נר והאזין למקהלת ילדים. בזמן הביקור התאספו ברחובות אלפי תיירים מסוקרנים. לאחר מכן, הם המשיכה המשפחה לארוחת ערב סמוך למגדל אייפל.

במהלך הימים הראשונים של הביקור הרבו הכתבים המקומיים לשאול את אובמה מדוע הוא אינו מבלה יותר זמן בארצם. אובמה נאלץ לתרץ זאת בלוח הזמנים העמוס שלו. "אין דבר שהייתי רוצה יותר מאשר לבלות שבוע נופש בפריז, לטייל לאורך הסיין, לקחת את אישתי לארוחה נחמדה, לעשות פיקניק בגני לוקסמבורג. הימים האלה נגמרו, נכון לעכשיו", אמר אובמה ופרץ בצחוק. "אני חושב שאתם בודקים את לוח הזמנים שלי יותר מדי".

אובמה כינה את מארחו, נשיא צרפת ניקולא סרקוזי "חבר" והוסיף כי השניים "יכולים פשוט להרים טלפון ולשוחח בכל זמן". היום אמור אובמה להמריא בחזרה לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully