וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם בדריסת אהרונסון: "איימו על חיי"

איילה חננאל

7.6.2009 / 13:00

שי סימון, אחד משני הנאשמים בדריסת מיטל אהרונסון, העיד בבית המשפט וטען כי הנאשם השני, שלום ימיני, איים לפגוע בו

יותם רונן

(צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

שי סימון, אחד משני הנאשמים בהריגתה של מיטל אהרונסון, מעיד הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בפעם הראשונה. אהרונסון נדרסה למוות בתאונת פגע וברח שאירעה בתל אביב לפני כשמונה חודשים. בעדותו סיפר סימון כי בתחילת הנסיעה הוא זה שנהג ברכב שפגע באהרונסון ובחברתה שנפצעה מלי יזדי, אך לדבריו ימיני איים עליו ודרש ממנו להתחלף.

"אנחנו מתחלפים", אמר סימון בעדותו, "אני לא מוסיף מילה, אני שותק כל הדרך ומסתכל לאחור במראה. בכל זאת יצאנו ממחסום משטרתי, בראש שלי אני חושב איזו ניידת תדלוק אחרינו". בשלב זה סיפר סימון כי ימיני פנה לרחוב אבן גבירול. "אני ממשיך בהסתכלות כמה שאפשר במראה, בין הפעמים שאני מסתכל אחורה וקדימה אני קולט דמות מול האוטו, צעקתי לשלום, אבל לא הספקתי את ה'שלום' והיתה פגיעה".

בשלב זה פרצה ליאורה, אמה של מיטל בבכי ואז אמר סימון בעדותו: "אתה צריך להבין שבפגיעה הזאת, לא יכולתי להרגיש שום דבר, הרגשתי קפוא ומאוד לחוץ. ימיני פנה לרחוב ללא מוצא ודרש ממני להתחלף במקומות. אז הוא פנה אלי ואמר לי 'אם משהו יתגלה ממה שקרה פה עכשיו, אני משמיד אותך, אני מחסל אותך, זה צמד מילים שלא אשכח".

לאחר מכן הביע סימון חרטה על כך שנכנס לרכב עם ימיני מלכתחילה. "אני יודע היום שזו היתה טעות גדולה להיכנס, אבל לא רציתי באותו רגע לצאת נגדו, לא רציתי שזה יפגע בי אם אני אסרב לו, זה לא סוד מיהו ימיני ומיהם האנשים האלה. אנשים שמטילים הרבה אימה על אנשים אחרים ברמת גן".

ביציאה להפסקה בדיון, אמרה מלי יזדי, חברתה של אהרונסון כי "ביום רביעי היתה אמורה מיטל לחגוג את יום הולדתה ה-28. אני רק רוצה לעצום את העיניים ולהיזכר מי היה הנהג, אבל כל מה שאני רואה זה את הרכב השחור. סימון אמר בעדותו שהוא 'פתאום ראה דמות' והם אפילו לא טרחו לעצור והם יושבים וצוחקים, אפילו מצפון ובושה אין להם".

לפני הדיון אמרה יזדי כי "זהו כרוך בהרבה במאמץ פיזי ונפשי להגיע לכאן. אני לא יודעת איך ארגיש שאראה אותם על דוכן העדים. לדעתי, הם מחקו והעלימו את הראיות והעדויות אחרי התאונה".

"במקום מתנה אסע לקבר"

ליאורה אהרונסון, אמה של מיטל, אמרה כי "במקום לחגוג לבתי יום הולדת ולקנות לה מתנה, אני אסע לקבר. כשסימון תיאר את רגע הפגיעה, הרגשתי כאילו הייתי שם במקום וראיתי את הבת שלי נהרגת לי מול העיניים. אני רואה את הבת שלי לפני שלקחו לה את החיים ועכשיו לאף אחד במשפחה אין חיים יותר. השמש זורחת, שוקעת, הימים ממשיכים ואנחנו בוכים. שניהם היו שם ושניהם נהגו שם ושניהם הרגו לי את הילדה".

שלום ימיני, שנשלח למעצר בית לאחר עדותו, אמר הבוקר לוואלה! חדשות כי "אין DNA שלי על ההגה בכלל. נמצא DNA כנראה של סימון וזה מחזק את הטענה שלי, שלא אני הייתי הנהג. הייתי באוטו, אבל לא נהגתי, ישנתי. לאט לאט האמת שהיתה ברורה מלכתחילה יוצאת לאור, הוא מסכן שהמשטרה השתמשה בו".

יזדי ואהרונסון נפגעו בחודש אוקטובר 2008 על ידי ג'יפ השייך לויקטור לביא. זמן קצר לפני התאונה, לביא נעצר על ידי שתי שוטרות ביציאה מנמל תל אביב לצורך בדיקת שכרות. לביא סירב לבדיקה, דחף את אחת השוטרות וניסה להימלט רגלית בעוד חבריו שי סימון ושלום ימיני נכנסו לג'יפ ועזבו.

לפי העדויות, סימון נהג ברכב הפוגע בעת שיצא מנמל תל אביב. באמצע הדרך החליף ימיני את סימון בנהיגה והוא זה שפגע בשתי הצעירות. על פי כתב האישום, זמן קצר לאחר הדריסה, השניים התחלפו במקומות הישיבה כשימיני שוב יושב ליד הנהג. לפני שנטשו את הרכב, דרש ימיני מסימון, תוך איומים, להשמיד את הראיות ולנקות כל סימן להימצאותם ברכב. אז עזב את הרכב וסימון המשיך בנסיעה. מספר רחובות משם נטש את הרכב ונמלט גם הוא מהמקום.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully