וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השב"ס: טופז תיכנן מראש את נסיון ההתאבדות

איילה חננאל

5.6.2009 / 21:24

שירות בתי הסוהר מצא בתאו של טופז מכתב התאבדות וצוואה חתומה בידיו. לדבריהם, הדבר מעיד על כך שהתאבדותו לא הייתה ניסיון ספונטני

בחיפוש שערכו היום (שישי) סוהרי שירות בתי הסוהר בתאו של הבדרן דודו טופז, לאחר ניסיון ההתאבדות שלו אתמול לפנות בוקר, נמצאו מכתב התאבדות וצוואה כתובה וחתומה בידיו, בה פירט למי מבני משפחתו וקרוביו יוריש את חפציו במקרה וימות. בשב"ס מעריכים כי טופז כתב את המכתב והצוואה בערב שקדם לנסיון התאבדותו ומסיקים מכך כי טופז תכנן את התאבדותו מראש, כך שלא היה מדובר במעשה ספונטני.

טופז שוחרר היום בצהריים מבית החולים וולפסון בחולון, שם אושפז לאחר שניסה להתאבד בתא המעצר באבו-כביר. טופז הועבר למרחב ירקון של המשטרה, שם תימשך חקירתו.

גורמים המקורבים לחקירה מסרו, כי בכוונת החוקרים למצות את כל ימי החקירה שהוקצו להם על ידי בית המשפט עד הארכת המעצר הבאה של טופז ביום שני הקרוב. בתוך כך, פרקליטו של טופז, עו"ד ציון אמיר, אמר היום כי מצבו הבריאותי של הבדרן הינו טיעון חשוב ומשמעותי שצריך להיבחן במהלך החקירה.

מוקדם יותר פורסם, כי המשטרה חושדת שטופז השתמש בשירותיה של חברת חקירות גדולה כדי לאסוף מידע על אברי גלעד, ארז טל וצביקה הדר, אותם תכנן לכאורה לתקוף. בעליה של החברה ועובדים נוספים בה יזומנו, ככל הנראה, לחקירה. המשטרה חושדת כי טופז שילם לחברת החקירות אלפי שקלים תמורת המידע. לטענתה, טופז לא הצליח להוציא את תוכניתו לפועל בשל מעצרו.

מקורבים לחקירה מסרו כי לא ברור אם החוקרים הפרטיים היו מודעים לכוונותיו של טופז. לדבריהם, עדותם של החוקרים יכולה לחזק את החשד, לפיו טופז עמד בראש ההתארגנות ולא ניסה "רק" להפחיד את אנשי התקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully