וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חברת חקירות גדולה סייעה לדודו טופז

איילה חננאל

5.6.2009 / 10:32

לפי החשד, טופז השתמש בשירותיה של החברה כדי לאסוף מידע על אברי גלעד, ארז טל וצביקה הדר. בעליה של החברה יזומן לחקירה

המשטרה חושדת כי דודו טופז השתמש בשירותיה של חברת חקירות גדולה כדי לאסוף מידע על אברי גלעד, ארז טל וצביקה הדר, אותם אותם תכנן לכאורה טופז לתקוף. בעליה של החברה ועובדים נוספים בה צפויים להיות מזומנים לחקירה במרחב ירקון בהמשך היום. המשטרה חושדת כי טופז שילם לחברת החקירות אלפי שקלים תמורת המידע. לפי החשד, טופז לא הצליח להוציא את תוכניתו לפועל בשל מעצרו. מקורבים לחקירה מסרו כי לא ברור אם החוקרים הפרטיים היו מודעים לכוונותיו של טופז. לדבריהם, עדותם של החוקרים יכולה לחזק את החשד כי טופז עמד בראש ההתארגנות ולא ניסה "רק להפחיד את אנשי התקשורת.

בתוך כך, טופז שוחרר היום מבית החולים והועבר לחקירה נוספת במרחב ירקון. גורמים המקורבים לחקירה מסרו כי בכוונת החוקרים למצות את כל ימי החקירה שהוקצו להם על ידי בית המשפט עד הארכת המעצר הבאה של טופז ביום שני הקרוב. פרקליטו של טופז, עו"ד ציון אמיר אמר היום כי מצבו הבריאותי של טופז הינו טיעון חשוב ומשמעותי שצריך להיבחן במהלך החקירה.

במשטרה חושדים כי טופז ביקש לפגוע בשלושה בשל הצלחתם בשנים האחרונות, מעמדם כמלכי הרייטינג החדשים והעובדה שסירבו לשתף עימו פעולה בפרויקטים שונים שהציע להם. במשטרה מעריכים כי טופז כבר שילם עשרות אלפי שקלים לבריונים על מנת שיפגעו בשלושה וככל הנראה עשה זאת באמצעות מתווך נוסף מלבד שכנו דניאל זנקו. איש תקשורת נוסף אשר במשטרה חושדים כי טופז ניסה לפגוע בו הוא מפיק הטלוויזיה אלעד קופרמן, אשר עבד בעבר עם טופז והפיק תוכניות עבור ערוץ 2.

טופז ניסה להתאבד אתמול לפנות בוקר בתאו בבית המעצר באבו כביר. הוא נמצא על ידי סוהר שערך ביקורת שגרתית בתא כשהכרתו מטושטשת, ולצדו ארבעה מזרקי אינסולין. בשרות בתי הסוהר מציינים שטופז ניסה להתאבד על ידי הזרקת האינסולין במטרה להוריד את כמות הסוכר בדמו לרמה מסוכנת. מצבו של טופז החל להידרדר, אך ערנות ותגובה מהירה של הסוהרים לא אפשרה לו פגיעה עצמית ממשית. צוות מגן דוד אדום פינה אותו במצב קל ויציב לבית החולים וולפסון בחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully