וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה שנחשד כשרידי המטוס הוא בעצם פסולת"

5.6.2009 / 8:37

בכירים בברזיל אמרו כי חלקי המתכת שנמצאו באוקיאנוס אינם קשורים למטוס שהתרסק. מה עלה בגורלה של טיסת אייר פראנס?

כשהם שפופים ונבוכים, הודיעו הבוקר (שישי) בכירים ברזילאים כי חלקי מתכת שנחשבו תחילה לשרידי טיסת אייר פראנס הם למעשה חלקי פסולת הצפים בים. בכך נותר בעינו המסתורין האופף את גורלה של טיסה 447 שנעלמה בתחילת השבוע ממסכי הרדאר על 228 נוסעיה ואנשי צוותה. "עד כה, לא נמצאו כל שרידים מהמטוס", הודיע מנהל הפיקוח האווירי הברזילאי.

השרידים שנמצאו באוקיאנוס האטלנטי- בהם משטח לנשיאת מטען ושני מצופים- הגיעו ממקור אחר, ככל הנראה ספינה. המשטח שנמצא עשוי מעץ, בעוד שבטיסה 447 המשטחים היו עשויים מחומרים אחרים. "זאת הסיבה שבגללה אנחנו בטוחים שהמשטח איננו חלק משרידי המטוס. מדובר בזבל שנסחף בים", אמר הבכיר הברזילאי. סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת כי גם כתמי השמן שנמצאו במימי האוקיאנוס ויוחסו להתרסקות המטוס הגיעו ככל הנראה מספינה שחלפה באזור, כאלף קילומטר מול חופיה הצפון מזרחיים של ברזיל.

על אף המבוכה, נראה שהחיפושים מתמקדים באזור הנכון. טייסים ברזילאים דיווחו ביום רביעי שראו במים מושב וחתיכת מתכת באורך שבעה מטרים , ששר ההגנה הברזילאי אמר ששייכים "מעל לכל ספק" לגוף המטוס של טיסת "אייר פראנס". יחד עם זאת, קשה להאמין שיימצאו שרידים נוספים מהטיסה שכן העומק באזור ההתרסקות המשוער מגיע לארבעה קילומטרים. מאותה הסיבה, גם מציאת הקופסה השחורה של המטוס מוטלת בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully