וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשעו הנאשמים ב"רצח בסגנון טרנטינו"

טלי גולדשטין

4.6.2009 / 19:38

בית המשפט בלונדון הרשיע שני נאשמים ברצח הכפול האכזרי של שני סטודנטים צרפתים, שנכפתו, נדקרו מאות פעמים והועלו באש

שני בני אדם הורשעו היום (חמישי) ברצח המזעזע של שני סטודנטים צרפתים בלונדון ביוני האחרון, שכונה בתקשורת "רצח בסגנון טרנטינו" בשל האכזריות שלו. על דנו סונקס, בן 23, ונייג'ל פארמר, בן 33, נגזר עונש מאסר של 35 שנים. השניים הורשעו ברציחתם של גבריאל פרז ולורן בונומו בני ה-23, שני סטודנטים צרפתים למחקר גנטי, ששהו בלונדון במסגרת תוכנית חילופי סטודנטים ב"אימפריאל קולג'".

בונומו ופרז נכפתו, נדקרו למוות והועלו באש בדירתם השכורה בתקיפה אלימה בסגנון סרטיו של קווין טרנטינו. הם נדקרו 250 פעמים לפני שדירתם הועלתה באש, ככל הנראה בניסיון לטשטש את עקבות הרצח.

אחרי גזר הדין, אמר אביו של לורן, גאי בונומו: "זה לא היה משפט של בני אנוש, אלא של חיות. קיווינו שגזר הדין יהיה חמור יותר, שהם לא ישתחררו לעולם". פרנסואה וילמו, אימו של גבריאל פרז, אמרה שרצח בנה היה אקט ברברי שלא ניתן לקלוט ואסור לסלוח עליו. "לבי שותת דם מפצע שלעולם לא יירפא", הוסיפה .

סונקס נכלא בגיל 17 בגין ביצע שוד ותקיפה אלימה, ואמר לרופא הכלא כי הוא חושש שיבצע בעתיד רצח. הדברים מעולם לא הועברו לרשויות. שישה שבועות לפני הרציחות המזעזעות, שוחרר סונקס בערבות. הוא לא שב לרצות את שארית עונשו בשל בירוקרטיה ושוחרר סופית באפריל 2008. לידי בונומו אמרה כי בנה היה עתה בחיים אם לא היתה נעשית טעות כה טרגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully