וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליצמן: "אערוך ביקורי פתע בחדרי המיון"

נעמה טלמור

4.6.2009 / 18:20

סגן שר הבריאות אמר שיבדוק בעצמו את זמני ההמתנה בבתי החולים. על השפעת: "אבדוק אפשרות לחיסון כלל הציבור"

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן (יהדות התורה) השתתף היום (חמישי) בכנס העשירי של המכון הלאומי לחקר שירותי ומדיניות הבריאות בישראל, שהתקיים בים המלח, ונשא דברים בפני בכירי מערכת הבריאות. ליצמן אמר כי הוא בוחן בימים אלה את הרכב ועדת סל התרופות וכי הוא שוקל להכניס אליה שופט. בעניין שפעת החזירים ושפעת בכלל אמר ליצמן כי בכוונתו לבדוק את האפשרות לחסן את כלל הציבור נגד שפעת רגילה, או לפחות את מרביתו. זאת, לאחר תדריך שקיבל במטה ארגון הבריאות העולמי בעת שביקר שם עם מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אבי ישראלי.

ליצמן הודיע כי הוא מתכנן לערוך ביקורי פתע באישון לילה בבתי חולים שונים ולבדוק בעצמו את משך ההמתנה בחדרי המיון, בעקבות תלונות רבות שהגיעו אליו על זמני המתנה ממושכים.

בעניין מיגון בית החולים ברזילי באשקלון, הדגיש ליצמן כי הוא דבק בהתנגדותו להרחבתו ולמיגונו של חדר המיון, אם תהיה כרוכה בצעד זה הזזה של הקברים הנמצאים בקרבת מקום. הדברים נאמרים על רקע חילוקי דעות בנושא בין בית החולים לממשלה. הנהלת בית החולים הביעה השבוע את התנגדותה הנחרצת להצעה לבנות את האגף הממוגן בשטח החניה, כפי שהחרדים מציעים, מפני שלטענתם החנייה מרוחקת ממחלקות האישפוז ועלולה לגרום לעיכוב נוסף בבנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully