וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק ומישל אובמה שונאים סיפור אהבה

עידן דורנר

4.6.2009 / 10:23

ספר חדש שרואה אור בארה"ב חושף תקופה מתוחה ביחסים של הזוג הנשיאותי, בה השניים לא הרבו לדבר ביניהם, ולא היתה רומנטיקה

היחסים בין נשיא ארה"ב ברק אובמה לאשתו מישל אולי נראים לציבור הרחב אידיליים, במיוחד לאחר הדייט הרומנטי של השניים בניו יורק, אך ספר חדש בשם "Renegade", שעוסק בריצה של אובמה לנשיאות, חושף אור חדש על תקופה בה היחסים בין השניים היו מתוחים בהרבה.

הספר נכתב על ידי ריצ'ארד וולף, שסיקר את הקמפיין של אובמה ל"ניוזויק". וולף טוען כי בתחילת העשור "השניים לא הרבו לדבר בינהם, ולא היתה רומנטיקה". לדבריו, "מישל כעסה על האנוכיות וההתמכרות לקריירה של בעלה. הוא מצדו חשב שהיא קרה וכפוית טובה".

מדובר בתקופה בה אובמה כיהן כפוליטיקאי צעיר שעשה את צעדיו הראשונים בוושינגטון. מישל היתה אם צעירה עם מליה בת השנתיים וסשה שרק נולדה."היא שנאה את ההתמודדות הכושלת לקונגרס בשנת 2000, והנישואים שלהם עלו על שרטון כשהבת הקטנה סשה נולדה", כותב וולף.

"רק שנים לאחר מכן, כשאובמה החליט לרוץ לבית הלבן, מישל נפתחה לרעיון של חיי פוליטיים. לבסוף, לאחר שהבינה שהילדות יהיו בסדר ובעלה אכן עשוי לנצח, היא נתנה את ברכתה ואובמה יצא לדרך". מישל אמרה: "נהיה בסדר. אנחנו רק צריכים לוודא שהבנות בסדר. אנחונ חזקים מספיק כדי להתמודד מול הכל ונסתדר בסוף".

"קלינטון משקר ללא הפסקה"

בראיון שהעניק אובמה לאחרונה ל-NBC, אמר כי הדברים הפשוטים של החיים, כמו "לבצע סידורים, לטייל עם הכלב, דברים שעושים את אשתי מאושרת – נדחקים הצידה בגלל הנשיאות.
אבל אנחנו ברי מזל ואנחנו יודעים זאת".

בספרו של וולף, המתבסס על ראיונות עם אובמה ועם עוזריו הבכירים החל משנת 2007, מצוטט אובמה כמי שמותח ביקורת חריפה על יועצה הבכיר של הילרי קלינטון, הנשיא לשעבר ביל קלינטון. "אובמה אמר שקלינטון משקר ללא הפסקה ולא אמין", למרות שכבר אז שקל את מינויה של הילרי למזכירת המדינה שלו. "חשבתי שהיא ממושמעת ושתציג תדמית חזקה של אמריקה בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully