וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילי ימין לשמני: "אתה שטן, נדע להגיע אליך"

יהושע בריינר

4.6.2009 / 9:18

במכתב ששלחו פעילי ימין קיצוני לאלוף פקמ"ז נכתב: "אתה השטן ונדע להגיע אליך. שיקומו בך ובכל יקיריך גזר המיתה"

אלוף פיקוד המרכז גדי שמני קיבל איומים קשים על חייו במכתב ששלחו פעילי ימין קיצוני. "אתה נגוע באנטישמיות ובשנאת היהודים האמיתיים. הערבים הם אהוביך, בני השטן הללו ומי שתומך בהם הוא שטן בן שטן וזה אתה. נדע להגיע גם אליך", נכתב במכתב שהגיע לידי גל"צ.

עוד נכתב: "אתה רומס את חופש המגורים של היהודים ברחבי הארץ. נייחל שיקומו בך ובכל יקיריך גזר המיתה בפרשת כי תבוא, ובקרוב מאוד אנו, הכתומים, נוביל את עם ישראל לקוממיות, ואתם, גמדים עלובים, הסוגדים לפלסטינאצים, ארזו עצמכם ומשפחותיכם, ועופו מכאן". המשטרה פתחה בחקירה על מנת למצוא את העומדים מאחורי המעשה.

מתברר כי שמני לא לבד. בשבועות האחרונים החלו להגיע איומים על חייהם גם של מספר קצינים בכירים במנהל האזרחי, בהם איומים לרצח. מדובר בשני קצינים בכירים המשרתים ביחידת הפיקוח של המנהל, שניהם חובשי כיפה, שסובלים בשבועות האחרונים מגל של התנכלויות אליהם. בין היתר קיבל אחד מהם מכתב בו נכתב כי "אנחנו יודעים איפה אתה גר, נפגע בך ובמשפחה שלך ונדע איך לטפל בך".

בנוסף, התקיימו הפגנות של מתנחלים מול בית של בכיר אחר בהם נישאו שלטים שקראו לו פושע. "לבוא מול בית של קצין כשהמשפחה שלו במקום זו כבר חצייה של קו אדום", אומר גורם ביטחוני, "צריך למצות את הדין עם הפורעים הללו, הגבולות הברורים נחצים".

בחודשים האחרונים מקיימים פעילי ימין הפגנות מחאה מול ביתו של האלוף שמני, זאת במחאה על פינוי המאחזים הבלתי חוקיים ביהודה ושומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully