וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכה: לא התרחש פיצוץ במטוס "אייר פראנס"

4.6.2009 / 2:24

על פי הערכת שר ההגנה הברזילאי, המצאות כתמי דלק סמוך למקום ההתרסקות שוללת אפשרות שהתרחשו פיצוץ או שריפה במטוס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק

שר ההגנה הברזילאי נלסון זו'בים העריך כי במטוס "אייר פראנס" שהתרסק סמוך לברזיל לפני יומיים לא התרחש פיצוץ במנוע. בשלב זה נסיבות ההתרסקות המסתורית של טיסה 447 מריו דה ז'נירו לפריז באוקיינוס האטלנטי, בה נהרגו, ככל הנראה, 228 בני אדם, עדיין אינן ברורות. במסיבת עיתונאים שכינס הלילה (חמישי) הסביר ז'ובים כי המצאות כתמי דלק באוקיינוס האטלנטי, סמוך למקום ההתרסקות, שוללת אפשרות שהתרחשו פיצוץ או שריפה במטוס. מוקדם יותר היום הודיע חיל האוויר בברזיל כי נמצאו שרידים נוספים של מטוס הנוסעים, אם כי עדיין לא אותרו ניצולים או גופות.

התקשורת בברזיל דיווחה אתמול כי הרשויות בארגנטינה עיכבו ימים לפני התרסקות המטוס, טיסה אחרת של חברת "אייר פראנס" מבואנוס איירס לפריז, לאחר שהחברה קיבלה איום טלפוני על הכוונה לפגוע במטוס. לפי הדיווחים, המשטרה ורשויות נמל התעופה בדקו את המטוס במשך 90 דקות בחיפוש אחר חומר נפץ, ב-27 במאי, אך לא מצאו דבר. במהלך החיפוש, הנוסעים לא פונו מהמטוס ובהמשך המריאו כמתוכנן ונחתו בשלום בפריז.

בתוך כך, צוללנים מהצי הברזילאי הגיעו אתמול לאזור בו התרסק המטוס. הצוללנים מנסים לאתר את גופותיהם של 228 הנוסעים שהיו על המטוס ושברי מטוס שיכולים להעיד מה גרם להתרסקות המסתורית. ארבע ספינות צי מסיירות באזור ההתרסקות שאורכו כחמישה קילומטרים. הצוותים איתרו עד כה חלקי מתכת, מושבים של המטוס ודלק של המטוס שהתפזר לאורך קילומטרים רבים.

"הספינות יאספו את שברי המטוס", אמר האדמירל הברזילאי דומינגוס נוגויירה, "על כל ספינה יש שני צוללנים וסירות קטנות על מנת לאפשר איתור ואיסוף שברים נוספים". גם מסוקים יסייעו באיסוף השברים .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully