וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי גאים: פינגווינים הומואים הפכו להורים

ארז רומס

3.6.2009 / 23:00

זוג פינגווינים הומואים מגן חיות בגרמניה השמינו היום מנחת, כשבקעה להם ביצת גוזל שננטשה. השניים מטפלים בגוזל במסירות

זוג פינגווינים "גאים" מגן החיות של העיר ברמרהאפן בגרמניה הפכו היום (רביעי) להורים מאושרים, כשקיבלו לידיהם ביצת פינגווין שננטשה בידי הוריה הביולוגיים. הפינגווינים, מסוג הומבולדט, משתתפים בניסוי ייחודי שנערך בגן החיות ונועד לבדוק התנהגות הומוסקסואלית בקרב עולם החי. במסגרת הניסוי מתגוררת בגן החיות קבוצה של שישה פינגווינים זכרים המעדיפים את חברתם של בני מינם על פני חברת הנקבות, כאשר קבוצת חוקרים בודקת ומתעדת את מרקמם החברתי.

הניסוי נהגה לראשונה כאשר צוות גן החיות הבחין בשני פינגווינים זכרים שהעדיפו לנסות להזדווג זה עם זה במקום עם נקבות הפינגווין שבסביבתם, ואף התייחסו לאבן כאל ביצה משלהם. עובדה זו עודדה קבוצת חוקרים לערוך ניסוי התנהגותי ולבחון עד כמה מתקבלת התנהגות הומוסקסואלית בקרב הפינגווינים הללו, וכיצד היא באה לידי ביטוי במסגרת הניסוי.

עכשיו קפצו זוג הפינגווינים שלב בזוגיות שלהם, כאשר קיבלו לידיהם ביצת פינגווין שננטשה בידי הוריה הביולוגיים. לפליאתם של החוקרים, זוג הזכרים שמר על הביצה עד שבקעה, ומאז הם מטפלים בגוזל במסירות אין קץ, מאכילים אותו ושומרים עליו, ולדברי צוות גן החיות, "השניים נראים מאושרים עד הגג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully