וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנחלים משיבים מלחמה: אובמה בכאפייה

3.6.2009 / 20:00

גורמי ימין קיצוני חושפים את הקמפיין שהכינו נגד נשיא ארה"ב שדרש הקפאת בנייה בהתנחלויות. במודעות: "ברק חוסיין אובמה - אנטישמי שונא יהודים"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

על רקע ביקורו במזרח התיכון של נשיא ארצות הברית ברק אובמה, חושף הערב (רביעי) הימין הקיצוני קמפיין נרחב שתכנן בשבועות האחרונים. מפרטי הקמפיין שהגיעו לידי וואלה! חדשות עולה כי בימים האחרונים סיכמו ביניהם פעילי ימין בארץ, ביחד עם פעילים בארצות הברית, לפתוח במסע הפגנות מול הבית הלבן. זאת, על רקע דרישתו של אובמה מישראל להקפיא את הבנייה בהתנחלויות. במקביל, תוכננו בארץ הפגנות מול בתיהם הפרטיים של נציגים אמריקאים רשמיים. כבר הערב מתוכננת הפגנה של מספר ארגוני ימין מול הקונסוליה האמריקאית בירושלים.

עיקר הקמפיין צפוי להיות תליית מודעות ברחבי הארץ בהן נראה אובמה כשהוא חבוש כאפייה והכיתוב: "ברק חוסיין אובמה - אנטישמי שונא יהודים". כמו כן ייתלו מודעות עם תמונה של אובמה בכאפייה לוחץ את ידו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד על רקע הפעלת פצצת האטום. על המודעות חתומה תנועת "חזית יהודית לאומית", שכבר הפיצה בעבר תמונות של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ונשיא המדינה שמעון פרס עוטים כאפיות.

"היום ברור לכולם שברק חוסיין אובמה הוא רע ליהודים", אמר פעיל הימין איתמר בן גביר. "עם כניסתו לבית הלבן הורגש השינוי הקיצוני באווירה כלפי ישראל ואנחנו רואים היום כמה לחץ הוא מפעיל על מנת לקפל את הארץ. מי שאומר לנו לפנות מאחזים הוא בעצמו צבוע, קודם שיצאו מוושינגטון הכבושה ואחר כך שיטיפו לנו מוסר על ירושלים. המטרה העיקרית של הקמפיין היא להעביר את המסר הזה לכל העולם ולא רק בארץ".

ח"כ אופיר פינס (עבודה) הגיב הערב לקמפיין ואמר: "ראינו כבר לאן קמפייני הכאפייה של הימין הקיצוני הובילו. אסור לישראל להיות המדינה היחידה בעולם שמתייחסת כך לנשיא ארצות הברית, אשר מתקבל בכל העולם בתשואות של מיליונים. מחאה שכזו גורמת לישראל נזק אדיר בעולם כולו ואני קורא למנהיגי הימין לגנות את התופעות הללו ולעקור אותן מן השורש".

תנועת שלום מסרה בתגובה, כי "הימין הקיצוני מחבל בברית האסטרטגית עם ארה"ב ומביך את ישראל בעולם. על נתניהו להתנער באופן מיידי מהקמפיין של המתנחלים ולפעול בנחישות נגד נוער הגבעות ופורעי החוק בהתנחלויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully