וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התחלנו בהקמה של 2 מאחזים חדשים"

3.6.2009 / 19:51

בתגובה לפינוי מאחזים היום החלו המתנחלים בהקמת פני שילה וחוות ארז. מוקדם יותר הציתו מתנחלים שדות פלסטינים ויידו אבנים

אחרי שהספיקו לשקם את המאחזים מעוז אסתר ורמת מיגרון שפונו הבוקר (רביעי), החלו המתנחלים באזור בנימין בבניית שני מאחזים חדשים. אחר הצהריים הגיעו כמה עשרות מתנחלים והחלו בקמת המאחז פני שילה, סמוך להתנחלות שילה, ומאחז נוסף בשם חוות ארז, שנבנה סמוך להתנחלות חניאל. על פי התכנון, במקום ייבנו מספר מבנים ארעיים שיאוישו על ידי רווקים וזוגות צעירים.

"נעשה במקום הממשלה"

ישי קרוב, מוועד מתיישבי בנימין, אמר היום לוואלה! חדשות: "היום הרסו שני מאחזים, אז בתגובה לא רק ששני המאחזים שנהרסו נבנים מחדש, אלא שאנחנו נבנה שני מאחזים חדשים. 'כאשר יענו אותו כן יפרוץ', כמו שפרעה גזר גזירות שמד על עם ישראל, הפעם גוזרים גזירות כאלה על ארץ ישראל. כל ניסיונות ההרס לא יצליחו ואנחנו ננצח בסוף. עם ישראל בחר בארץ ישראל, ואם הממשלה לא מיישמת זאת, אז אנחנו נעשה זאת במקומם".

מוקדם יותר היום הגיבו מתנחלים בזעם על פינוי המאחזים ברחבי הגדה המערבית. הם הגיבו במספר פעולות מחאה שהוגדרו על ידם כ"תג מחיר", ובין היתר הציתו שטחים חקלאיים פלסטיניים סמוך להתנחלות שבי שומרון. המנהל האזרחי הזעיק למקום ניידת כיבוי שהשתלטה על האש. כמו כן דווח על ידויי אבנים לעבר כלי רכב פלסטיניים סמוך למאחז חוות גלעד. לא דווח על נפגעים. כוחות מג"ב הוזעקו למקום ופתחו בסריקות לאיתור משליכי האבנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully