וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזן בויל תשיר לאובמה סולו?

עידן דורנר

3.6.2009 / 12:37

אחיה של כוכבת הריאליטי הבריטי טוען, כי היא הוזמנה להופיע בפני נשיא ארה"ב בחגיגות ה-4 ביולי. בעבר היא דחתה הצעה דומה

כוכבת התוכנית "Britain's Got Talent" סוזן בויל, שהפכה לסנסציה בזכות יכולת השירה שלה אך הפסידה בגמר, הוזמנה לשיר בפני נשיא ארה"ב ברק אובמה בבית הלבן, כחלק מחגיגות ה-4 ביולי, יום העצמאות של ארה"ב, כך טען היום (רביעי) אחיה, ג'ון.

לדבריו בויל, שאושפזה במרפאה פרטית משום שסבלה מהתמוטטות רגשית לאחר ההפסד בגמר התוכנית, מצפה בקוצר רוח לאירוע. ההזמנה להופיע בבית הלבן היא השניה שמקבלת בויל ממשפחת אובמה, לאחר שהוצע לה כבר להופיע בארוחת ערב רשמית שאירח הנשיא בתחילת החודש, אך בויל דחתה את ההצעה משום שהיתה עסוקה מדי.

לדברי ג'ון בויל, בן ה-59, "סוזן הוזמנה להופיע בחגיגות בבית הלבן בפני הנשיא, לכן ניתן לומר שהחלום שלה לא נגמר. למעשה, הוא רק מתחיל. סוזן מותשת וזה לא מפתיע – היא הפכה מאלמונית בעיירה קטנה למפורסמת בכל רחבי העולם. המתח בו נאלצה לעמוד בשבעת השבועות האחרונים גבה את המחיר, אך כעת היא מצפה ל-4 ביולי".

למרות ההזמנה, יש חששות לפיהן הזמרת לא תסכים להופיע בציבור בזמן הקרוב. דובר התוכנית אף אמר כי עדיין מוקדם לקבוע האם בויל תוכל להצטרף לסבב ההופעות המתוכנן למשתתפי התוכנית. אחיה הנוסף של בויל, גרי בן ה-55, אמר כי "סוזן מחלימה. היא מותשת, אבל היא נשמעת הרבה יותר טוב. מעט שמחה יותר ויותר דומה לעצמה".

בבריטניה נשמעים כעת טענות, לפיהם בויל בת ה-48 נוצלה על ידי מפיקי התוכנית, משום שלא נערכו בהתאם לסייע לה למרות הלחץ האדיר בו היתה נתונה. לפי נתונים ראשוניים, הגמר זכה לרייטינג הגבוה ביותר בבריטניה, מאז ששודרו משחקיה של נבחרת אנגליה באליפות אירופה בכדורגל בשנת 2004. ככל הנראה בתוכנית צפו למעלה מ-17 מיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully