וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: טופז תכנן לפגוע גם בכוכבי טלוויזיה

איילה חננאל

3.6.2009 / 23:40

המשטרה חושדת כי דודו טופז תכנן לפגוע במספר כוכבים, בהם שחקנים שסירבו לשתף עמו פעולה בפרויקטים שונים

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

המשטרה חושדת, כי הבדרן דודו טופז תכנן לפגוע גם במספר כוכבי טלוויזיה, בהם שחקנים שסירבו לשתף עמו פעולה בפרויקטים שונים. זאת נוסף על הזמנת תקיפות נגד מנכ"ל קשת אבי ניר, סמנכ"לית רשת שירה מרגלית וסוכן השחקנים בועז בן-ציון.

בתוך כך, בשבוע הבא יוגשו נגד טופז הצהרת תובע וכתב אישום בגין תכנון מעשי התקיפה של אנשי תקשורת. מוקדם יותר היום (רביעי) אמר פרקליטו של טופז, עו"ד ציון אמיר, בהודעה לתקשורת: "מדובר באחד מרגעי השפל בחייו של טופז ועל בית המשפט לדון במצבו הבריאותי". גורמים במשטרה ובפרקליטות מעריכים כי כעת, משטופז הודה במיוחס לו, הוא יטען כי מצבו הבריאותי אינו מאפשר לו לעמוד לדין. טופז נפגש מוקדם יותר היום עם רופאו בתא מעצרו.

בעקבות הצהרותיו האחרונות של טופז במהלך חקירתו, במסגרתן אמר "לא התכוונתי לפגוע אלא רק להפחיד, ואין לי הסבר רציונלי למעשיי", העריכו מוקדם יותר גורמים במשטרה כי מטרתן לבנות קו הגנה עתידי של אי שפיות ו"גלגול" האחריות העיקרית לביצוע התקיפות על שכנו דניאל זנקו, החשוד כי תיווך בין טופז לתוקפים. עו"ד אמיר סירב להתייחס לדיווח. כעת מעריכים בפרקליטות ובמשטרה שטופז ידבוק דווקא באי הכשירות הרפואית לעמוד לדין, שכן יהיה קשה להוכיח אי שפיות בעניינן של עבירות שתוכננו ובוצעו במשך שבעה חודשים.

בימים הראשונים למעצרו, הכחיש טופז בפני חוקריו את החשדות וניסה לצייר את התמונה שצייר בפניי התקשורת בעת גל השמועות שקדם למעצרו. אלא שהבאתו להארכת מעצר היוותה נקודת מפנה משמעותית מבחינתו. לפי גורמים המקורבים לחקירה, טופז הבין בשלב זה כי רק הודאה באשמה, תאפשר לו לפעול להגשתו של כתב אישום מתוקן.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully