וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין חדש תחת הווי

במסיבת העיתונאים של E3 הציגה נינטנדו מעט חידושי חומרה, והכריזה על מספר תוספות חדשות לסדרות משחקים מוכרות

נינטנדו היא יצרנית הקונסולות המצליחה ביותר בדור הנוכחי (השביעי במספר). קונסולת ה-Wii שלה מצליחה יותר מהמתחרות בזכות ממשק השליטה החדשני שהגדיר מחדש את מושג ה"גיימרים". בתערוכת המשחקים E3 הציגו אנשי החברה את החידושים שיאפשרו, לדעתם, לשמור על ההובלה בתחום.

לדברי מנכ"ל נינטנדו – סאטורו איווטה, על פי סקר שנערך בארה"ב, יפן ואירופה, על כל שני אנשים שאמרו כי הנם משחקים במשחקי וידאו, היה אחד שאמר כי הוא מוכן לשחק אבל עדיין לא הצטרף לקהילת הגיימרים. האתגר של החברה, אם כך, היא לגרום לאנשים האלה להתחיל לשחק, זאת בלי לנכר את הגיימרים ה"כבדים". חלק מהמוצרים שהוצגו בתערוכה הם הדרך של החברה יפנית להתמודד עם האתגר הזה.

חומרה

בנינטנדו ממשיכים לנסות ולהלהיב את הקהל עם Wii Motion Plus – תוסף לבקר הקונסולה שמוסיף חיישנים כדי להעלות את רמת הדיוק של הבקר, ובכך לשפר את חווית המשחק. התוסף הוכרז עוד בשנה שעברה, אך יושק רק בחודש הבא. יחד עם תוסף יושק Wii Sports Resort, משחק נוסף בסדרת Wii Sports. משחקים כמו Red Steel 2 (יוביסופט) ו-Virtua Tennis החדש (סגה) יתמכו באביזר החדש.

בנינטנדו חושבים גם על העתיד. מנכ"ל החברה הציג במסיבת העיתונאים אביזר חדש ל-Wii – Vitality Sensor שמו. מדובר במד דופק דיגיטלי אליו אתם מכניסים את האצבע שלכם. לא ברור עדיין באיזה שלב של פיתוח נמצא המוצר הזה, ומהו הפוטנציאל שלו עבור משחקים חדשים.

משחקים

מריו חוזר. השרברב האיטלקי עם השפם חוזר במשחק חדש ל-Wii. המשחק, שיאפשר ל-4 אנשים לשחק בו זמנית, כולל אפשרויות משחק שיתופיות. קצת דומה ל-Little Big Planet, רק בלי בניית השלבים השיתופית. המשחק יושק בתקופת החגים של 2009.

מריו חוזר, פרק 2. לאחר ההצלחה המטאורית של Super Mario Galaxy הכריזו בחברה על משחק ההמשך, Super Mario Galaxy 2 ל-Wii. הטריילר הראשון של המשחק הציג כמה מכוכבי הלכת החדשים בהם יוכל לבקר מריו.

הפתעה נוספת היא Metroid: Other M – משחק חדש בסדרת מטרואיד, שמפותח על ידי הצוות של Team Ninja, החברה שעובדת גם על סדרת Ninja Gaiden.
ב-13 החודשים מאז הושק ה-Wii Fit – משחק הכושר לווי שמגיע עם משקל דיגיטלי, נמכרו 15 מיליון יחידות ממנו, מה שהופך אותו למשחק הכי נמכר השנה. נינטנדו ממשיכה להשקיע במותג, ומשיקה את Wii Fit plus, עם תרגילים ומשחקונים חדשים, בסתיו הקרוב.

חברת יוביסופט מביאה ל-DS משחק בשם 'Cop: The Recruit" – כותר פעולה בעולם פתוח. הטריילר הראשון של המשחק נראה מרשים למדי, אבל טרם ידוע מתי הוא יושק ומה יכלול.

הכותר החדש בסדרת Warioware, שיגיע רק לקונסולת ה-DSi אשר כוללת חנות מקוונת, יאפשר לשחקנים לבנות מיני-משחקים, ואז לשתף אותם עם משתמשים אחרים. ואם בתוכן גולשים עסקינן, הכריזו בנינטנדו על אפליקציית פייסבוק ל-DSi, שתאפשר להעלות תמונות שצולמו עם מצלמה של המכשיר ישירות לרשת החברתית, לאחר עריכת התמונה דרך הקונסולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully