וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טופז בחקירתו: "מתחרט על מעשיי"

איילה חננאל

3.6.2009 / 7:11

לאחר שהודה בחקירתו כי הזמין את תקיפתם של אנשי תקשורת, אמר דודו טופז: "רציתי להפחיד ולא לפגוע". אחיו אמר לאחר פגישה עמו: "הוא אינו יציב ועלול למות בכל רגע"

במהלך חקירתו באגף התשאול במרחב ירקון הודה היום (שלישי) הבדרן ברוב החשדות נגדו. כך מסרה המשטרה. גורמים במשטרה העריכו, כי עד להארכת מעצרו הבאה של טופז בשבוע הבא, יוגש נגדו כתב אישום על ידי הפרקליטות בגין הזמנתם של מעשי התקיפה נגד מנכ"ל קשת אבי ניר, סוכן השחקנים בועז בן ציון וסמנכ"לית רשת שירה מרגלית.

גורמים במשטרה מספרים כי במהלך הודאתו אמר טופז לחוקריו: "אני מתחרט על מעשיי, רק ביקשתי להפחיד ולא לפגוע. אין לי הסבר רציונלי למעשי". לאחר שהודה הובא אחיו, מיקי גולדברג, לפגישה עימו שלאחריה מסר כי מצבו של טופז אינו יציב ועלול למות כל רגע.

הערב נעצר חשוד נוסף בפרשה. החשוד, צעיר בשנות ה-20 לחייו מתל אביב, הוא מאבטח המיוחס לדרג המבצע. העצור נחשד שהוא עומד מאחורי חלק מהתקיפות בפועל.

חוקרי מרחב ירקון במשטרת תל אביב עימתו את טופז בממצאים והראיות השונים שבידיהם, כגון העברות כספים בסכומים של עשרות אלפי שקלים לחשבונו של דניאל זנקו, שכנו של טופז, החשוד כי תיווך בין טופז למאבטחים שביצעו בפועל את התקיפות נגד אנשי התקשורת. זנקו מסר בחקירתו הודאה אשר הפלילה את טופז בהזמנת התקיפות, אך בהארכת המעצר שנערכה לו אמש, טען פרקליטו של זנקו עו"ד אורי אביב, כי ההודאה נגבתה ממנו בכפייה ותחת לחצים וכעת הוא מכחיש את ההאשמות נגדו.

עדכון ראשון: 2/6, 20:10

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully