וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ארדן: "לשחרר מחבלים תמורת שליט"

פנחס וולף

2.6.2009 / 17:31

בדיון בכנסת במלאת 3 שנים לחטיפת שליט אמר השר ארדן כי "לאחר עופרת יצוקה הגעתי למסקנה שיש לשחרר מחבלים עם דם על הידיים". ח"כ גילאון: "להכניס את שליט לחוק ההסדרים"

השר גלעד ארדן (ליכוד) אמר היום בדיון במליאת הכנסת במלאת 3 שנים לחטיפתו של החייל גלעד שליט כי יש לשחרר רוצחים עם דם על הידיים כדי להחזיר את שליט הביתה. "הדבר האחרון שהייתי רוצה זה להפוך את הנושא למאבק פוליטי. גם אני עברתי תהליך בעקבות עופרת יצוקה והחלטתי שראוי וצריך לשחרר גם מחבלים עם דם על הידיים בשביל שחרורו של גלעד שליט. מתפקידנו לקום יום יום בבוקר ולהיזכר בגלעד, ומהבחינה הזו טוב שיש את המאבק הציבורי. הנושא הזה חשוב מאוד בעיני ראש הממשלה".

ארדן הוסיף כי "ראוי לא לעסוק במחיר, בטח לא בשלב הזה כשהממשלה בתחילת הדרך. ראש הממשלה מינה שליח מיוחד ואני יכול להבטיח שהממשלה לא תחסוך מאמץ להשיב את גלעד הביתה. ואני בטוח ומקווה שהכנסת תמשיך להעלות את הנושא הזה ואני מצפה מעצמנו שבעוד זמן לא רב יהיה לנו תשובות מפורטות יותר".

"אין מחיר רווח או הפסד"

יו"ר סיעת מרצ ח"כ אילן גילאון אמר בישיבה כי "יש להכניס את גלעד שליט לחוק ההסדרים. אני אומר את זה ברצינות. רק באמצעות החוק הזה אפשר לעשות את הדברים". ח"כ גילאון, שאף עמד דקת דומייה מעל בימת הנואמים אמר עוד בנאומו ש"צריך לקחת את הרשימה של חמאס ולהוסיף עוד 20 שמות בחבילה קשורה עם סרט, בתור בונוס, בתור צ'ופר, ולקבוע את המועד להחזרת הילד".

ח"כ שאול מופז (קדימה) אמר בדיון כי "במבחן התוצאה, בשלוש השנים האחרונות לא הצלחנו להביא את גלעד הביתה. אני מסכים לכל מי שיאמר שזאת לא עסקה, ואין כאן מחיר רווח או הפסד. אנחנו מחנכים את בנינו לסכן את חייהם, אבל בה בשעה אנחנו אומרים שאנחנו מוכנים לסכן חיים של אחרים כדי להצילם. יש לנו גם חוב גם להורים שמחנכים את ילדיהם לשרת במערכות הביטחון".

"ברגע שהמדינה תשכח את אחד מבניה - בניה ישכחו אותה, ואני מקווה מאוד שלא נגיע לרגע הזה. עלינו לעשות מאמצים עליונים כדי להשיב את גלעד הביתה, וכל יום שעובר הסכנה שהימים אחריהם יתארכו גדל. ויפה שעה אחת קודם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully