וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: מצאנו חלקי מטוס באוקיינוס

עידן דורנר

2.6.2009 / 15:30

חיל האוויר הברזילאי דיווח כי מצא חלקי מתכת ומושבי מטוס, בחיפושיו אחר טיסת אייר פראנס שנעלמה באוקיינוס האטלנטי

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: ענת ברק)

חיל האוויר של ברזיל דיווח היום (שלישי) כי מצא חלקי מתכת באוקיינוס האטלנטי, וכן מושבי מטוס, כ-700 ק"מ צפונית-מזרחית לחופי ברזיל. החיל הוסיף כי הוא בודק האם מדובר בטיסת אייר פראנס שנעלמה. במטוס שהו 228 נוסעים ואנשי צוות, ובין הנוסעים היו גם שבעה ילדים ותינוק.

אתמול אמר נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, כי הסיכויים למצוא ניצולים בטיסת "אייר פראנס" 447 שהיתה בדרכה מריו דה ז'נרו לפריז הם "נמוכים מאוד". סרקוזי הוסיף כי "זאת אחת הטרגדיות הגדולות ביותר שידעה צרפת". נשיא צרפת אמר את הדברים בביקור בנמל התעופה שארל דה גול, לאחר שנפגש עם קרובי המשפחה של הנעדרים.

טיסה 447 של חברת "אייר פראנס" שעשתה דרכה מברזיל לפריז, לא הגיעה ליעדה. התקשורת הצרפתית דיווחה כי על פי מקורות בחברת "אייר פראנס", "אבדה התקווה למצוא את המטוס ואין סיכוי למצוא ניצולים לאחר שככל הנראה המטוס נפגע מברק".

בתקשורת הצרפתית דווח כי מהמטוס נשלח אות מצוקה אוטומטי שדיווח על קצר חשמלי שנוצר עקב סערה חזקה בשמיים אליה נקלע המטוס. עם זה, פרנסואה ברוסה, ראש החטיבה לתקשורת ב"אייר פראנס" אמר, במהלך מסיבת עיתונאים מיוחדת, כי אפשר והמטוס נפגע על ידי מכת ברק ובשל כך התרסק בים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully