וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים בפתוחה: "נתבצר בבניין ההנהלה"

נעמה טלמור

2.6.2009 / 8:14

עשרות סטודנטים חוסמים את כביש הגישה לאוניברסיטה ומבעירים צמיגים במחאה על התמשכות השביתה. "יוצאים מהאדישות"

עשרות סטודנטים מאגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה חוסמים הבוקר (שלישי) את כביש הגישה לבניין הנהלת האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. הסטודנטים גם מבעירים צמיגים בכביש , תחת הכותרת "אנחנו מושבתים אתם לא עובדים". "אנו שוקלים להתבצר במוסד עד תום השביתה" אמרו גורמים באגודת הסטודנטים. כוחות משטרה מנסים בשעה זו למנוע את חסימת הגישה ושיבוש העבודה הסדירה במשרד.

שגיא בן חור יו"ר, אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, אמר כי "זוהי רק תחילת המערכה העיקשת להחזיר 45 אלף סטודנטים לספסל הלימודים". בועז טופורובסקי, יו"ר התאחדות הסטודנטים, הוסיף כי "הגיע הזמן לצאת מן האדישות, לא ניתן להמשיך את הפגיעה החמורה והמתמשכת בסטודנטים".

השביתה באוניברסיטה הפתוחה נמשכת כבר יותר מ-6 שבועות ועדיין עושה רושם כי על אף כל מאמצי הגישור מתעקשים הצדדים להתבצר בעמדותיהם כשהם מותירים 45,000 סטודנטים באוניברסיטה הגדולה בישראל ללא מענה אקדמי.

אתמול התקיימה ישיבת מו"מ ראשונה בין הצדדים לאחר שביום ראשון החליטה אסיפת העובדים במפתיע להמשיך בשביתה. ההחלטה התקבלה על אף התחייבות הנציגים בדיון מיוחד בועדת החינוך של הכנסת בשבוע שעבר להמליץ לאסיפה לאשר את הצעת ההחלטה לפיה תושהה המחאה במקביל לקיום מו"מ מואץ על בסיס התנאים שהוסכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully